Inaktiv
wow newbie

Tjena, funderar på att testa WOW, (nej, jag har aldrig provat, faktiskt aldrig ens sett det...) och undrar om det finns någon form av provapå abbonnemang, eller måste man köpa in sig från början? Kan man använda en hemladdad version, av spelet eller måste man köpa det också?

Helt enkelt, hur fasen gör man om man vill prova WOW utan att lägga ut (onödiga) pengar?

Medlem

[http://teaser.wow-europe.com/] Du kunde ju kollat forumet först, ditt troll Men välkommen till Fragzone.

Inaktiv

Tack... och förlåt...

Medlem

hehe, ingen orsak, och om inte troll funnits så skulle forumen dö ut, så var inte ledsen för det 8).

Medlem

Kolla med någon polare om han/hon har kvar sitt 10 dagars guest pass account, Du får inte alla fördelar som en redig betalare har, men du får testa på det mesta i 10 dagar.

Inaktiv

Tror man måste ha kreditkort för "demot" också, fråga mig inte varför.

Medlem

Jo, det lär man. Förmodligen är det för att man måste ha ett betalningsalternativ UTIFALL du sla fortsätta spela.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Jo, det lär man. Förmodligen är det för att man måste ha ett betalningsalternativ UTIFALL du sla fortsätta spela.

Pre Paid cards !?!?

Medlem

Du måste ange ett betalkort vid registreringen av trial, ja.


signatur
Medlem
Skrivet av Oggy:
Skrivet av WildThing:

Jo, det lär man. Förmodligen är det för att man måste ha ett betalningsalternativ UTIFALL du sla fortsätta spela.

Pre Paid cards !?!?

det spelar ingen roll, du måste ange ett kreditkort vid trail registreringen, oberoende om du ska köra med pre paid time eller inte.


signatur

Videomupp

Medlem

Såg att man kunde köpa 14-dagars prova på nu också i spel-butiker. Kostade 19 kr på Game i alla fall.

Inaktiv

Om du nu inte har tillgång till ett kontokort så finns det massvis med key-gens för det som fixar ett kontokortsnummer, va iallafall så jag fixade problemet innan jag förstod att det funkade med Visa electron

Medlem
Skrivet av bastian:

Om du nu inte har tillgång till ett kontokort så finns det massvis med key-gens för det som fixar ett kontokortsnummer, va iallafall så jag fixade problemet innan jag förstod att det funkade med Visa electron

att de funkar med visa electro är något nytt, de stödde bara franska electron från början...


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar