Lite frågor om TBC

Inaktiv
Lite frågor om TBC

Först och främst, när kommer det släppas?
kommer det ut innan jul?

Sedan undrar jag om det finns nån information angående servrar när TBC kommer.
Kommer det komma ut nya servar till TBC där alla måste börja om, dvs ingen emigration etc?

Sedan undrar jag ifall nån vet huruvida dessa eventuella nya servrar kommer bli matchade med andra servrar i battlegrounds? ifall det bara blir att man får möta andra spelare från andra nya servrar eller ifall de matchas ihop med alla redan existerande också.

Medlem

Blizzars har sagt att det ska komma ut innan årets slut fast jag vet inte hur det är i dagsläget.

Tror inte dom kommer öppna nya servrar om det inte skulle komma 1 miljon nya spelare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

om de skulle starta nya servrar till expansionen så kommer de vara överfulla med blood elves och drenai.
Vilket kan bli ett litet problem för horde eftersom BE inte har nån warrior. Kommer nog att va warriorbrist eftersom nästan alla som tänker rerolla till expansionen kommer vilja testa en av de nya raserna

Testpilot

1.2Q When will it be released?

1.2A Current target is "Q4 2006" (October/December)
1.2SL http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/faq.html

Finns ingen information om servrar men det kommer sannolikt inte att bli nån skillnad , de lägger till nya servrar då behovet kommer och där får alla starta om , precis som det fungerar nu.
Samma med matchningen . nya servrar läggs i en battlegroup som ej är full och där får man slåss med alla andra i samma grupp.

Medlem

Här är en sida som svarar på en hel del frågor om TBC.

... förlåt :$


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Här är en sida som svarar på en hel del frågor om TBC.

... förlåt :$

Lite kul va de allt

Inaktiv
Inaktiv

29/11 ska vara ett spika datum har jag hört.

1
Skriv svar