Den vita döskallen gör vad?

Medlem
Den vita döskallen gör vad?

När min flickvän lirade rfd häromdagen dök det med jämna mellanrum upp en vit döskalle, både ovanför mobsen och ovanför deras "porträtt" (som man ser när man markerar dem). varken jag eller hon hade sett det här innan, och är nu lite konfunderade. är det en ny grafik-pryl för en befintlig spell, eller är det någon sorts ny funktion som lagts till på sistonde? vi har inte lirat de senaste månaderna, men har kört rätt mycket innan det, så jag antar att det är något nytt. vi har inte några addons heller.

så. vad är den vita döskallen till för?

Medlem

Det är Markeringar som gruppledaren kan sätta ut ovanför mobs. Det finns även andra symboler förrutom Döskallen. Den är till för att man ska veta vilken klass som ska kasta vad på vilken mob typ, Den med döskallen är den man ska döda först till exempel, och en grön ring kan betyda att man ska sappa den. Men det är ju bara exemplen. Du får fråga gruppledaren vad som betyder vad, med tanke på att det varierar från person till person.

Inaktiv

Väldig effektivt i end game instancer då man ska döda många mobs på samma gång och bestämmer med hjälp av symbolerna vilka tanks som ska tanka vilken mob

Även bra då man ska pulla dom för man kan se symbolerna genom väggar och golv.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

På Garr är den super

1
Skriv svar