Dom sista lvlnarna

Inaktiv
Dom sista lvlnarna

Hej, nu är jag lvl 56 med min druid. Det känns så nära till lvl 60 men ändå så långt borta :O. Jag som sagt tauren druid, kör oftast med en warlock polare på samma lvl. Vart ska man vara?

Tacksam för svar.

Inaktiv

öhm sista 4 lvls e bleh.. dom flesta jag känner grindade de sista eller började göra strat, scholo lbrs etc.

om du inte orkar de så kan du alltid göra lite quests i EPL, finns en del att göra, och om du inte varit i Felwood o winterspring än så borde du dra dit nu hehe. sedan kan du alltid ta WPL också, men själv så skippade jag wpl, verkade vara på tok förlite quest stacking för att vara värt de.

Medlem

Grinda för valfri faktion. Känns mer meningsfyllt om man får XP för det också


signatur

Videomupp

Medlem

finns massor av quester man kan göra, men jag rekomenderar att grinda de sista levlarna så man kan göra questerna när man är 60 och få massor med guld från det.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

håller med bearclaw grinda resten så kommer du att kasta in guld på din char på 60! typ furbolgs i winterspring eller eliter i western plaguelands, om du kan dvs.

Medlem

Köra instanser är kanske inte optimalt för XP, men det droppar en hel del roliga saker

Finns en annan tråd här med en länk till en sida som som tipsar om bra grinds och questing för alla levels.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Heh... jag är också 56 tauren druid. Nöter dock mest pvp och expar på det viset och sen en instance varannan dag eller så. Inte så jättensabbt men det går frammåt
BRD är ganska fint och jag har inte testat själv om man kan få grupp till scholo eller strat... tvekar på att de vill ha med lvl 56or men jag vet inte.


signatur

osv.

Medlem

när jag var lvl 56 med min druid så körde jag i silithus lika dant med min rogue.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vill man pvpa är det väl bäst att göra det innan 60 då alla epic nissar kommer fram.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag körde med min jägare, och innan de min krigare, WPL. De questen att fixa till fälten gav vansinnig xp per timme + guld. Du får i samma veva rätt bra med rep med Argent Dawn.

Spara stenarna du får av undead mobs dock. Innan Honored så får du rep per kill utanför instanser, innan revered så får du rep av mobs inne i instanserna. Så om du satsar på Exalted med Argent Dawn så bör du börja lämna in stenarna då du blivit exalted.

not: Det är ungefär så det ser ut med rep med Argent Dawn.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vill man pvpa är det väl bäst att göra det innan 60 då alla epic nissar kommer fram.

Mmm sant det. En av de jag började spela med nu då lirar warrior och dingade 60 och är nu lagom deppad över alla pre-mades och tier 2-3 grupper som kör över honom stackarn medans man själv glänser med 3-0 i wsg och 5 caps i AB... AV ska vi dock inte tala om för där blir man deppad.

Ska försöka mig på rank 9 eller så innan jag blir 60 men det blir hårt jobbande ^^


signatur

osv.

Medlem

Jag rekomenderar Ashzara, Finns bloodelfs där uppe, drog 52-60 där. Mycket runecloth oxå.

Inaktiv

så trist o grinda xp .. tog mina sista levlar för båda mina chars i EPL, mkt quests där går ganska fort.

Medlem

50-60 är nästan ett måste i epl/wpl, AD-rep så det skriker om det


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Gen
Medlem

Håller med, AD rep > det mesta. Mycket bra att ha inför naxx samt för ett par recept och lite andra goodies som armordelar m.m.

Medlem
1
Skriv svar