Min gnome till Undead.

Medlem
Min gnome till Undead.

Jag vet att det är emot blizzards regler att man bytar skin, men det är något dom inte kan upptäcka (vad jag vet) ^_^, så ja undrar om någon kan skicka eller skriva en guide hur man gör sin gnome till att se ut som en Male undead.

edit: den ska helst va simpel :$

Medlem

öppna valfri internet browser, gå in på sidan www.google.se och skriv in "change skin to male undead + wow"

Simpelt nog?


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av Video_Mode:

öppna valfri internet browser, gå in på sidan www.google.se och skriv in "change skin to male undead + wow"

Simpelt nog?

försök du o hitta något genom att söka så >,> google suger när man skriver in meningar.

Medlem

Skojar du eller ? Meningar är ju vad Google gör bäst. Tycker alltid den hittar, speciellt när man formar det som en fråga.

Medlem

Jobbigt att du inte fick det serverat på ett silverfat :/


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av Zhane:

Skojar du eller ? Meningar är ju vad Google gör bäst. Tycker alltid den hittar, speciellt när man formar det som en fråga.

hehe, skrev de som en fråga, nu blev de genast mtk lättare, tack

Medlem

Ingen orsak, Glad att kunna vara till hjälp !

Medlem

skulle dock behöver lite hjälp endå... är inte precis den smartaste personen =/
hittade lite här http://www.wowguru.com/forums/showthread.php?t=11098
men jag gör något fel, har hittat undead male, men ska ja bara lägga den under mappen "data"? eller ska något bort o sånt?

Gen
Medlem

Jag hörde talas om ett program som ändrar texturen på gubben som du ser den på din skärm (och inte som andra ser den) vilket då inte korstar ToS på något sätt.

Har dock ingen länk =/

Medlem

Att göra ett prog som ändrar hur andra ser den går inte (om du inte hackar dig in på blizzards servrar, alternativt deras dator) alla program som ändrar, ändrar bara på din egen skärm, det är fortfarande mot blizzards regler.


signatur

I never hate in plural.

Medlem

re roll?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Du behöver warcraftstudio 0.88 lr senare. Sen ersätter du bara gnome modellen till undead i model.mpq och/eller i patch.mpq. Pröva model först och se om det händer nåt om inte så ändra i patch. Det jobbiga är att ändra texturerna då det är en jävla massa, gl hf osv Dock kanske inte textuerna behövs ändras beroende på vad för armor du har. Kanske behövs det inte om du har armor som täcker alla character attributs. Typ bloodfang hjälmen osv. Dock inte säker.

Tips gör kopia på alla filer i data katalogen innan du börjar. Sen är det bara testa dig fram.

Inaktiv

läs blizzard poster i deras forum om dom kan/har bannat sånt här fusk om du är smart...

1
Skriv svar