Testpilot
Angry-Bots :)

Haha .. tänkte berätta en rolig grej som hände nu på kvällen.

Körde min vanliga herb-vända (jag e präst) innan läggdags i Aszhara , de senaste 2 veckorna har antalet bots minskat rejält på min server och de bots som finns kvar kollas NOGGRANT av ägarna så minsta konstiga sak som händer och de är där direkt.

Kubbar runt o plockar får en whisper av en kille som frågar om jag vill MC'a en bot att flyyyga ner för stupet , jag tackar ja och börjar rida till koordinaterna han sade.
Kommer till björnarna i norr som alltid farmas av minst 3 olika bots ,
Ser en hunter-bot som brukar va där men ser även annan hunter och som e med i guild , jeje skiter i den huntern och tar sikte på botten.
1: Börjar mörda pet så jag kan lura in den och ge den lite reparationskostnader.
2: Vafan , nu kom den andra huntern o börja peppra mig ?? w00t! , jeje - vi tar sikte på honom eftersom det är en människa
3: Kämpar en bra stund och tömmer 98% av alla resurser då jag har 2 hunters och pga min fear också 1 NPC fågel på mig men knäcker huntern , med kass hälsa kvar.
4: Bot'en e kvar och har attackerat mig hela tiden men nu har ägaren blivit uppmärksam på mig och då jag springer bort för att lura med mig boten in i NPC's så går det inte och bot-ägaren försöker ta ner mig då jag har kass hälsa - så jag börjar kuta och efter en stunds fightande så lyckas jag på håret ta ner även denna hunter.

Nu kommer det roliga , jag blev ju givetvis lite aggro efter detta så jag bestämmer mig för att campa bot'en.

Medan jag då campar så plötsligt kommer den andra huntern IGEN och försöker plocka mig , samtidigt som han börjar så ressar botten och bägge jobbar gemensamt för o ta mig. *OMG!* - nu är jag uppe i varv så jag plockar bägge hunters IGEN *haha*

Med bägge nere och deras lik inom synhåll bägge 2 så slår jag ner tältpinnarna o slår upp camping tältet , sen viskar jag till killen som messat mig att komma o hjälpa till att bevaka.

Jupp , mycke riktigt sekunder senare ressar de nästan samtidigt igen men nu har bägge taskig hälsa så jag har inga större besvär att få ner den ena medan den andra i ren hopplöshet försöker fly rakt in i famnen på den andra horde som jag pratat med = boom , headshot!

Nu ger bägge upp , den ena lyckas fly då vi campar den andra som aldrig ressar.

HAHA .. snacka om att farmarna är sur på mig om de gaddar ihop sig bara för o ta kål på mig.
Det var dagens höjdpunkt + då vi var klara att jag fick ge en annan bot en flygtur ner för stupet (som det var tänkt från början)

Inaktiv

hehe gotta love the bots!
jag var o farmade i silithus får någon vecka sedan, så en hunter bot började fråga mig om min stav och bow (har hunter epic quest stav/bow). jag tänkte att jag skulle va lite ond mot honom så jag börjar berätta för honom att hogger, en lv11elite i Ewynn Forest har typ en 0.01% chans att dropa dom, och att hunters campar honom hela tiden för att få dom. efter att jag get honom en bra beskrivning för att ta sig till Ewynn forest (detta var en NE hunter som inte visste var de var....) så bar han sig av.

sedan 2 dagar senare när jag kom tillbaka till silithus för att fixa dom sist 100g till min epic mount, så sprang jag in i denna hunter igen. han frågade mig då hur länge jag campade hogger för att få bow/stav, för att han hade varit där i 2 dagar och dödat honom om o om igen utan att få dom.
allt jag kunde göra var o lola och säga att det tog mig 3 dagar och de bara var att fortsätta försöka.
hehe vet dock inte om han begav sig tillbaka till Ewynn, men han hade iaf varit där i 2dagar, de va tillräkligt för mig hehehe

Inaktiv

Fin historia där PapaBear. På Tarren Mill har vi en kille som kutar runt o dödar bottar. Rätt åt dom

Medlem

Var brukar dessa bottar hålla hus. Lät ju kul att springa runt och döda sånna

Inaktiv

Jag är inte så jätte insatt på det, men de ställena jag vet är populära att botta på är: Elitsen utanför ZF, Felcloth demonerna i Felwood, Finns bottar i Azhara och Winterspring också men jag vet inte var.

Medlem

Vid winterspring brukar det vara vid några Owlbeasts söder om Everlook


signatur

Videomupp

m1
Medlem

vi har en hunter som farmar tar's i un'goro, brukar jaga mig runt hela kratern efter jag har dödat honom 3-4 ggr

Medlem
Skrivet av PapaBear:

hehe gotta love the bots!
jag var o farmade i silithus får någon vecka sedan, så en hunter bot började fråga mig om min stav och bow (har hunter epic quest stav/bow). jag tänkte att jag skulle va lite ond mot honom så jag börjar berätta för honom att hogger, en lv11elite i Ewynn Forest har typ en 0.01% chans att dropa dom, och att hunters campar honom hela tiden för att få dom. efter att jag get honom en bra beskrivning för att ta sig till Ewynn forest (detta var en NE hunter som inte visste var de var....) så bar han sig av.

sedan 2 dagar senare när jag kom tillbaka till silithus för att fixa dom sist 100g till min epic mount, så sprang jag in i denna hunter igen. han frågade mig då hur länge jag campade hogger för att få bow/stav, för att han hade varit där i 2 dagar och dödat honom om o om igen utan att få dom.
allt jag kunde göra var o lola och säga att det tog mig 3 dagar och de bara var att fortsätta försöka.
hehe vet dock inte om han begav sig tillbaka till Ewynn, men han hade iaf varit där i 2dagar, de va tillräkligt för mig hehehe

HAHA, bland de roligaste jag läst på länge.

Testpilot
Skrivet av KnäckeHäxan:

Var brukar dessa bottar hålla hus. Lät ju kul att springa runt och döda sånna

I Aszhara finns de dels i sydväst vid de blåa elite-dragonkin , nordväst uppe vid furbolg lägren och även vid de 3 demon-camps som finns i norra aszhara.
Winterspring har bottar vid Yetis sydöst om stan , på den frusna sjön och sedan vid nordöstra lägret med owlbeast & owlwing-thicket i södra delen av winterspring.
Felwood har bottar vid demon-lägren / vid träden i nordöstra delen och även vid furbolg-camp i norr.

De finns egentligen nästan i alla areor där de går o grinda , i Tanaris mördar de ogres i södra delen samt nära ingången till ZF.
Feralas har bottar vid ogres i sydvästra delen.
Burning steppes har bots vid elite dragonkin , och ett annat favvo ställe tycks vara Deadwind pass mellan blasted lands & swamp of sorrows.

Det finns många bra metoder att döda dem och göra livet surt , min nya favorit är att inte döda dem men skada dem så mycket att de sätter sig o äter mat , sen ger man dem 1 skott , sen sätter de sig igen och äter 1 till matbit .. rince repeat. tills maten är slut

Medlem

Bäst är att få monster att döda dem, Durability loss, weee!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av PapaBear:

hehe gotta love the bots!
jag var o farmade i silithus får någon vecka sedan, så en hunter bot började fråga mig om min stav och bow (har hunter epic quest stav/bow). jag tänkte att jag skulle va lite ond mot honom så jag börjar berätta för honom att hogger, en lv11elite i Ewynn Forest har typ en 0.01% chans att dropa dom, och att hunters campar honom hela tiden för att få dom. efter att jag get honom en bra beskrivning för att ta sig till Ewynn forest (detta var en NE hunter som inte visste var de var....) så bar han sig av.

sedan 2 dagar senare när jag kom tillbaka till silithus för att fixa dom sist 100g till min epic mount, så sprang jag in i denna hunter igen. han frågade mig då hur länge jag campade hogger för att få bow/stav, för att han hade varit där i 2 dagar och dödat honom om o om igen utan att få dom.
allt jag kunde göra var o lola och säga att det tog mig 3 dagar och de bara var att fortsätta försöka.
hehe vet dock inte om han begav sig tillbaka till Ewynn, men han hade iaf varit där i 2dagar, de va tillräkligt för mig hehehe

Har ens ett samvete?
Men sjukt roligt att läsa om det

Synd att alla botar jag stöter på är Alliance -.-...men konstigt nog också endast NE hunters.
Dom där *censur* botsen tog över deadwind pass totalt på kor´gall som var mitt farm ställer nr 1 :`(


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Testpilot

En kompis gjorde mig uppmärksam på en sak , de flesta bottarna är hunters , om deras pet dör ofta (tror inte pvp räknas?) så kommer det förr eller senare att bli trött och sticka.
Den teorin måst jag testa på nån bot , bara o se till att deras pet dör av NPC tillräckligt många ggr

1
Skriv svar