Guld, mellan karaktärer?

Inaktiv
Guld, mellan karaktärer?

Jag har en pala lvl 25 i aers peak. nyligen skapade jag en druid i sunstrider... undrar om man kan föra över guld mellan dessa karaktärer.

Medlem

Inte ensam. Du kan ju alltid flytta guldet till en char och sen flytta den charen till den adnra servern.


signatur
Medlem

Ett bättre svar är Nej.

på lvl 25 har han ju knappast så mycket guld att det är värt besväret.


signatur
Inaktiv

Har inte mycket guld (5) heller, men ska ta bort den, och tänkte då att det hade varit något att skicka de så man har lite på druiden.

Medlem

Någon speciell anledning till att ta bort karaktären? Alltid käckt att ha lite reservgubbar utspridda när favvoservern är nere

Inaktiv

Kan finnas något sjysst prick som vill byta guld med dig x-realm?!?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv
Skrivet av MegaBlaff:

Någon speciell anledning till att ta bort karaktären? Alltid käckt att ha lite reservgubbar utspridda när favvoservern är nere

Sant, men jag misslyckades ganska mycket med den också... så det är knappt lönt att behålla den

Medlem

bah! omöjligt att misslyckas med en karaktär.. om du inte smutsar ner dennes rykte så pass mycket att ingen vill ha med dig i grp/guild


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

bah! omöjligt att misslyckas med en karaktär.. om du inte smutsar ner dennes rykte så pass mycket att ingen vill ha med dig i grp/guild

Om jag säger så här... mellan lvl 8 och 16 gick jag inte till en enda pala trainer... (jag kunde inte hitta någon i området). gjorde alltså inte mitt första pala quest klart förrän lvl 17. och det tog en bra stund innan jag hann ikapp med att köpa skills också.

Medlem
Skrivet av Sarlan:
Skrivet av sno0zer:

bah! omöjligt att misslyckas med en karaktär.. om du inte smutsar ner dennes rykte så pass mycket att ingen vill ha med dig i grp/guild

Om jag säger så här... mellan lvl 8 och 16 gick jag inte till en enda pala trainer... (jag kunde inte hitta någon i området). gjorde alltså inte mitt första pala quest klart förrän lvl 17. och det tog en bra stund innan jag hann ikapp med att köpa skills också.

Vad spelar det för roll? Man kan alltid träna efteråt. Det är inget som försvinner för att du inte tränar direkt och lika med quests, de kan alltid göras efteråt så istället för att ta bort din gubbe tycker jag du kan låta den sitta där och mögla lite istället.
Ta bort karaktärer om man inte absolut måste (som om du hade över 20 gubbar på kontot eller vad gränsen är) finns det ingen mening med. 5 guld är inte heller så värst även om det kan vara nice i början på level 1 -> 20 kanske men du kommer förbi det. Oroa dig inte


signatur

osv.

Inaktiv

Vad spelar det för roll? Man kan alltid träna efteråt. Det är inget som försvinner för att du inte tränar direkt och lika med quests, de kan alltid göras efteråt så istället för att ta bort din gubbe tycker jag du kan låta den sitta där och mögla lite istället.
Ta bort karaktärer om man inte absolut måste (som om du hade över 20 gubbar på kontot eller vad gränsen är) finns det ingen mening med. 5 guld är inte heller så värst även om det kan vara nice i början på level 1 -> 20 kanske men du kommer förbi det. Oroa dig inte :)[/quote]

Samtidigt går det ju hyfsat fort att nå lvl 25. Men ni har övertygat mig... jag behåller den... ett tag

1
Skriv svar