Hur gör jag min egen WoW server????

Medlem
Hur gör jag min egen WoW server????

Hej.. jag har GOOGLAT :D.. och hittat denna sidan

http://www.flashback.info/showthread.php?t=261958

och nu undrar jag om det finns någon nyare version av WoW clienten så jag kan köra på nyare patchar och om jag måste ominstallera hela wow när jag har iskapar min egen sever????

Tack;D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

du borde spela med en annan wow klient när du kopplar upp mot en privat server. för att en privat server så behöver du troligen installera en extra patch för att få till gång till den server, och denna patch kan "riktiga" wow känna av.

det jag gjorde för o lira på en privat server var att jag installerade bara en wow map till. bytte namn på den nuvarande wow map, och sedan bara stoppa i skivan igen, då kommer den inte känna av den gamla installationen.

Den server jag körde på hade patch 1.11, så de kan finnas nyare, men är inte helt säker tyvärr.

Medlem

Men då måste man inte ominstallera WOW alltså?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

kör med två wow


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Inte direkt bra att prata om serveremulation, blizzhackers.com blev nerstängda och påhälsade av juridisk personal efter att ha diskuterat just detta ämne, långt mer ingående än detta men det kan vara värt att hålla i tanken.

Angående wowserver clienter, det var många som drog sig tillbaka efter blizzards besök hos blizzhackers och migveterligen har det inte släppts mycket, några få hintar om att 1.11 finns som server har upptäckts på edgeofnowhere.cc, men inget som det talas högt om.

1
Skriv svar