Köpa lvl tjänster

Medlem
Köpa lvl tjänster

Polarna har börjat snacka om BC och nu har jag blivit sugen på att börja lira wow igen. Men jag kan endast lira ca 5h per vecka så att börja från lvl1 är inte ett alternativ. Undrar nu om någon har erfarenhet av att betala för att någon (stackare) skall lvl upp din gubbe och vart man kan köpa dessa tjänster.

Tacksam för svar.

Medlem

Jag skickar ett PM om vart detta kan finnas, det är svindyrt och jag vet inte hur säkert det är, jag har ingen egen erfarenhet. Att köpa en karaktär är mer "prisvärt", du får gear också.

Medlem

att köpa lvl tjänst är emot blizzards TOS eller vad det heter


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

and here we go again...

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

att köpa lvl tjänst är emot blizzards TOS eller vad det heter

Och?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Inaktiv

Du kan inte ta och skriva det du vill ha fram direkt istället för att försöka skapa ett argument du kan skylla på att någon annan startade istället genom att börja på sådant vis Hunken?

Inaktiv
Skrivet av dismembered:

Du kan inte ta och skriva det du vill ha fram direkt istället för att försöka skapa ett argument du kan skylla på att någon annan startade istället genom att börja på sådant vis Hunken?

Night hawks juvenila inlägg tillförde knappast något nytt och jag tyckte att han kunde utveckla lite eller knipa nästa gång.

Sen så är jag emot att köpa chars det har jag alltid framhävt. Min motivering är att det medför sämre spelvärde för andra spelare och de enda som tjänar på det är de som utför tjänsten och köparen. Tillskillnad från guldköp väger här de negativa konsekvenserna över med råge både för spelcommunityt samt blizz.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Vi kan nog stänga denna tråd, killen kan ni pm

Eftersom det är emot reglerna om att ge länkar till dylika tjänster som jag uppfattat.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av asdf2:

Polarna har börjat snacka om BC och nu har jag blivit sugen på att börja lira wow igen. Men jag kan endast lira ca 5h per vecka så att börja från lvl1 är inte ett alternativ. Undrar nu om någon har erfarenhet av att betala för att någon (stackare) skall lvl upp din gubbe och vart man kan köpa dessa tjänster.

Tacksam för svar.

Hej!
Snälla, ge inte mer pengar åt företag vars bottar (reklamspammers och grindbottar) förstör spelupplevelsen för resten av spelarbasen.

MVH, repet

PS. Eftersom du antagligen inte lyssnar till min vädjan kan jag lika gärna passa på att be dig dra åt helvete också. DS.

PS2. Kan man skriva "PS2" hur som helst? Vad betyder PS och DS? DS känns lite överskattat så jag skippar det här i min "PS2"

Medlem

PS står för Post Scriptum. eller Påkommit Senare som vi säger i sverige
DS vettifan riktigt, men det är säkert "Den Samma"

Testpilot
Skrivet av asdf2:

Polarna har börjat snacka om BC och nu har jag blivit sugen på att börja lira wow igen. Men jag kan endast lira ca 5h per vecka så att börja från lvl1 är inte ett alternativ. Undrar nu om någon har erfarenhet av att betala för att någon (stackare) skall lvl upp din gubbe och vart man kan köpa dessa tjänster.

Tacksam för svar.

5 timmar i veckan räcker gott o väl till att få en gubbe till 60 utan problem , det du inte spelar tjänar du snabbt in i rested XP.
BC kommer tidigast till jul , troligen inte innan jul utan mer troligt efter så du har flera månader på dig.

Du kommer känna dig mer nöjd och 100% säker att inget händer med ditt konto om du följer spelets regler.

Medlem

Kan det verkligen kännas som det är värt pengarna att köpa powerleveling? (förutom alla andra aspekter man kan ha som invändning)

Google: wow level service
Alt 1: 1-60 274,95?
Alt 2: 1-60 255 ?

etc.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

5 timmar i veckan räcker gott o väl till att få en gubbe till 60 utan problem.

Visst, om han vill vara 60 i april-maj nångång.

asdf2: läs dina PMs


signatur
Testpilot
Skrivet av cammo:
Skrivet av Harakiri:

5 timmar i veckan räcker gott o väl till att få en gubbe till 60 utan problem.

Visst, om han vill vara 60 i april-maj nångång.

asdf2: läs dina PMs

Hmm låter som lite väl lång tid att bara levla en gubbe , varför skulle det gå så långsamt?
Han har ju lirat förr och kan ju questa snabbt samt tjänar mycket på rested XP.
Å andra sidan ... BC vet ju ingen då det kommer direkt

Inaktiv

en bekant nyttjade dessa för att stiga lite i pvp rank, blev avstängd. kineserna körde 24/7 och blizz reagerade

Inaktiv
Skrivet av rumpino:

en bekant nyttjade dessa för att stiga lite i pvp rank, blev avstängd. kineserna körde 24/7 och blizz reagerade

Vad blev straffet? Betalade kinseserna tillbaka pengarna?

Jag är emot powerlevling men det är intressant att läsa om det!


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv
Skrivet av asdf2:

Polarna har börjat snacka om BC och nu har jag blivit sugen på att börja lira wow igen. Men jag kan endast lira ca 5h per vecka så att börja från lvl1 är inte ett alternativ. Undrar nu om någon har erfarenhet av att betala för att någon (stackare) skall lvl upp din gubbe och vart man kan köpa dessa tjänster.

Tacksam för svar.

Hur ska du ha tid att lira BC om du redan nu bara kan lira ca 5h per vecka?

Inaktiv

Det är väl så att han vill hinna bli 60 innan BC släpps, sen när BC är ute så kan han lungt och still spela 5h/veckan.

Medlem

Om du har snälla polare som vill hjälpa dig power-lvla så kan jag nästan garanterat säga att det går fortare att ni är 5 personer som pressar. De lvl 60 och du bara hakar på. Pressar quests och instanser som ger quests. Från lvl 46-60 kan du tap-xpa å bara pressa non-stop till 60 på grind. Om du skulle bestämma dig att inte anlita en service.

Gäller bara att ha en plan och ha gjort quetsen / instanserna tidigare


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv
Skrivet av Hunken:

Vad blev straffet?

Avstängning

Inaktiv

När man köper P-lvl så missar man så mycket av spelet. Även om du redan har en 60 gubbe så missar du så mycket saker. Folk man träffar och håller kontakten med ingame osv. Jag anser att det inte är värt att köpa p-leveling. Sen har några av mina polare gjort det och dom säger att det är säkert.

1
Skriv svar