10-dagars trial?

Medlem
10-dagars trial?

Tjabba. Undrar om dom fortfarande har 10 dagars test?

Vill nämligen testa då jag tröttnat på GW men inte vet hur jätte sugen jag e på WoW. Eller om ngn har en sånn där "friend key?!" om de är ngn som har över,

//Frazz

Medlem

jag har en 10 dagars guest pass men annars kan du ladda ner "demon" här.

http://teaser.wow-europe.com/


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ahh va nice Tackar!

Medlem

Har både GW och WoW. Enda fördelen med GW är att det inte kostar i månaden. Kan inte hitta nått annat positivt med det i jämförelse med wow. Vill även tillägga att jag inte är en raidtyp i wow. Spelar endast med mina kompisar för skojs skull (trot eller ej, det går)

Inaktiv

Nu har jag fått en kompis att bli intresserad av wow så nu undrar jag om det är någon (kasnke Night hawk) har ett 10dagars free trail kort som inte kommer användas. Har provat att regga ett på URLen ovan men det går tydligen inte (This service is currently unavailable).

Skulle vara mycket tacksam om någon kunde avvara ett free trail konto.

Gen
Medlem

Jag är intresserad av att höra hur man jämför GW med WoW (eller om det ens går). Kör WoW high-end och har en lvl 10 E/Me i GW (Roleplay). Vad går GW ut på egentligen ? Inga instancer, sådär skada, ingen riktig AoE o.s.v. (i jämförelse med en mage).

Dock är grafiken snyggare i GW

PS. Hoppas det är okej att låna tråden lite

Inaktiv

Du får tråden av mig Gen

Fick tag på ett guest pass igår kväll så är inte ängre i behov av ett

Gen
Medlem

Hoppas du gillar spelet Bastian Och hoppas nån GW expert tittar hit.

Inaktiv

Jodå jag älskar spelet, till och med så att jag älskar spelet för mycket

Började någon månad efter realisen och körde fram tills för typ 1-2månader sen för att jag klarar inte av att gå i sängen i tid så skolan blir lidande så tänkte jag att jag skulle ta uppehåll så att jag verkligen kommer att klara av sista året.

Nu har jag dock satt igång igen med en kompis (han som skulle ha guest passet) på en ny gubbe men ska försöka skippa High-end Pve delen för det va väl det mer eller mindre som skapade alla problem och bara slö spela lite då och då

Vi får se hur det går

1
Skriv svar