Dwarf Hunter löjligt?

Inaktiv
Dwarf Hunter löjligt?

Har ett stort problem:

Min main är en lvl 55 dwarf hunter, och jag
börjar ångra att jag inte valde en night elf (female) hunter.. dom är sexigare och mountsen är koolare.

Vad tycker ni om dvärgar? Är dom löjliga? Hur tycker ni deras epic mounts är?

Borde jag fortsätta med min lvl 55 hunter eller börja om på en nuy night elf hunter?

MVH,
GO

Inaktiv

Ja det tycker jag du ska göra, absolut!

Jee
Medlem

eeh. Om du tänk efter hur lång tid det tar att lvla upp till lvl 55... Skulle inte lvla upp en ny i flera timmars spelande för att jag har en dwarf. Dwarf hunter ÄGER!
plus att man ser riktigt imba ut i Giantstalker's Helmet (Inte min hunter men den liknar min.)


signatur

Eller inte?

Medlem

dwarf male hunter ser cool ut i alla tier sett.
Du kan kolla här:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Klart att du skall behålla din bikerdvärg!


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

sånt där har jag stört mig på också.. lyckas alltid välja fel klass. men har aldrig orkat levla om.. fatta lev 55.. okej om de va typ lev 20 och det skulle bli ny main lr nåt..

förut kunde ju nightelf aimshotta i stealthmode, alltså man var stealthad under casttiden så att säga, men det är ju bort nerfat så du torskar ju inte det.. hade varit em bra anledning annars.

Medlem

Erm personligen tycker jag väl det är mycket löjligare att spela female Nelf bara för att det är "sexigare" än att spela dvärg... *shrug*


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

haha
klart du ska byta till NE
ut i char screen å deleta din dvärg asap!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Nah dvärgar e coola

Medlem

Borde vara dödstraff på folk som spelar hunter och inte är Male NE och heter legololz.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Gör en till hunter, finns bara 200 000 kinesiska hunters. Vi wow-spelare behöver en hunter till

Medlem

Fortsätt på din dwarf hunter, skaffa raid guild och lär dig kita som en kung. Så kommer du få alla feta epics så är du glad igen

hunter + kite + skill = KLAD GUILD.


signatur

En styck signatur.

Medlem

behåll dvärgen, jag skrattar alltid gott när jag ser en dvärg springa omkring med sin bear pet som är dubbelt så stor


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av grydolf:

Har ett stort problem:

Min main är en lvl 55 dwarf hunter, och jag
börjar ångra att jag inte valde en night elf (female) hunter.. dom är sexigare och mountsen är koolare.

Vad tycker ni om dvärgar? Är dom löjliga? Hur tycker ni deras epic mounts är?

Borde jag fortsätta med min lvl 55 hunter eller börja om på en nuy night elf hunter?

MVH,
GO

Speler väl ingen roll vad vi tycker. Vad tycker du?

Inaktiv

Låter onödigt och nelf är fjolligare än dwarfs lugnt.

Inaktiv

D0rfs är guld ju!
Ser coola ut och har "Stoneskin" och "Find treasures" (imbaness 10/10). Nelfs är coola också iofs, men gör som du vill. Tar ju inte lång tid att spela upp en char till 55.

Inaktiv

alla alliance är töntiga =P

försökte kita en 19 elite igår med min 15 hunter .. gick sådär

Inaktiv

jag stod inför det här problemet också. Själv så valde jag min dwarf hunter. Mest pga att jag inte orkade lvla om och för att jag hade redan fixat epic bow questen till honom hehe och lite för att jag vill inte bara av en NE hunter i mängden, som dwarf så står man ut lite gran, specielt med fetto magen..

Mount frågan är väldigt lätt att fixa, bara shopa massa runecloth och lämna in i darnassus så du blir exalted. då kan du rida NE mounts. om du vill see hur de ser ut så kan jag posta en bild på min nuvarade dwarf, fixad själv en NE mount me honom

Medlem

Dwarf äger. Dock vill jag inte spela en själv, de är bara roliga.

1
Skriv svar