Wings for Hector (Rogue 120/SF)

Inaktiv
Wings for Hector (Rogue 120/SF)

tja allesammans,

checka gärna in min film om ni har lust: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=26004

den är bara 13 minuter och live stream finns för dem som inte vill tanka ner den. för att få mest av filmen bör man nog ladda ner den, men jag är glad om någon ser den öht.. så gör som ni vill.

vänligen,

ps. vi kanske ses i TBC?!

Medlem

Herregud, riktigt snyggt!

Din strid mot Magen är helt klart den mest episka jag sett i Wow, kändes verkligen som den var hämtad ur vilket rollspel som helst och två krigare skulle göra upp en gång för alla.

Riktigt bra jobbat!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Riktigt cool film:) Snygga effekter


signatur

"Shii haaa"

Medlem

Content: 4/5

Creativity: 5/5

Editing: 3/5

A/V Quality: 4/5

Alla effekter som du har lagt in tog bort för mycket av filmen. Okej annars.

Det borde finnas en sticky som folk kan posta sina filmer i.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mage fighten var grym

Medlem

Skulle inte du sluta hector?

Ska glutta på filmen, har gillat dem hittills.

Medlem

började kolla på den precis.

Så du kör med subliminal messages och så i filmen

såg att du hade slängt in nån lättklädd kvinna i början med texten.

Edit:
Så nu har jag kollat på den.
Riktigt snyggt gjort!

Medlem

Mage fighten var grym men den påminner mig om en av dom bästa wow filmerna. Tales of the past II.

Medlem

Cool film men kanske lite väl vrickad. Magefighten var väldigt underhållande....


signatur

I'm the best around...

Medlem

det här är nog bland det bästa jag sett! helt tokvärt att bara logga in på sidan bara för att tacka för filmen! hatten av!

Gen
Medlem

Ursäkta mig, men detta måste vara den bäst editerade film jag någonsin sett. Förstår vad folk menar med att fighterna inte längre är en del av filmen eftersom det är så mycket effekter m.m. men å andra sidan är det sådan toppklass på effekterna och cut scenes att det inte gör något. Magefilmen har jag redan sett i en annan av dina filmer och är som sagt var riktigt fräck. Har för mig det var en film där du slåss med en druid. Också en riktigt episk fight.

Du borde göra skräckfilmer eller thrillers proffesionellt

Inaktiv

råcool


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Kul att ni gillade den. Tack för er tid!

Inaktiv

halloj, blev lite besviken över att det var så lite nytt :/ hade verkligen hoppats på nya coola fighter, typ som mot magen. å andra sidan var den snyggt editerad som tusan.

btw vad var meddelandet i förra filmen?

keep up the good work

Inaktiv

snygg film!

har alltid undrat vart stället är där du slåss mot magen .. ? tror jag aldrig varit där

Inaktiv

Tror det är Kazhak, det där tornet i Deadwind pass.

Inaktiv

Ingen höjdare..nej.


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av Tårtan:

Tror det är Kazhak, det där tornet i Deadwind pass.

ah okej, tnx!

Medlem

Rätt namn på stället är Karazhan.


signatur
Inaktiv
Inaktiv

Nice hector, åter igen en härlig film. Mage fighten är ju dock gammal.. hehe den var väl med i din V for Vengence ?

aja iaf, du fick mig åter igen att vilja spela min rogue

Inaktiv

Jag fattar inget av handlingen och så men jättebra effekter och redigerande, du har inte funderat på att göra AMV's? (anime music video's) :).

1
Skriv svar