[marknadsundersökning] T-shirts med hordetryck?

plm
Medlem
[marknadsundersökning] T-shirts med hordetryck?

Hej. Jag har suttit och trixat lite med vector art och fått fram den här lilla raringen. Tänkte direkt att det är nåt jag skulle kunna tänka mig att ha på ett klädesplagg så jag fick snilleblixten att jag skulle kunna tjäna lite pengar på det!

Om jag drog igång ett litet företag och lät trycka upp såna här tröjor med namn, class och server... Hur många av er skulle vara beredda att köpa en och vad skulle ni vara beredda att betala?

Gissningsvis tror jag inte det skulle gå runt för mindre än 175kr + frakt per tröja.

Hsh, hoppas jag inte bryter mot några forumregler med det här. I så fall är det bara att ta bort inlägget direkt.

Tack för er medverkan!

Inaktiv

Inte för att krossa din ide men det finns redan en sådan WoW shop över nätet som man kan köpa kaffe koppar från samt andra saker.

Medlem

T-shirt med wow kartan med texten "This is the real world" under är bäst.

Medlem

jag vill inte heller vara taskig, men det är bara tok nördarna som går i gaming kläder... eller på ett lan då... men annars kommer nog inte många gilla det, kanske en tribal från wow (väldigt diskret) men inget annat skulle lyckas tror jag stark!

Medlem

personligen så tycker jag att din bild är jävligt najs. men ja är lite tveksam till hela skriva server och nick grejen


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

plm
Medlem

Klart det finns wow-shoppar redan, och klart att inte alla kommer vilja ha något. Jag tror inte jag kommer tjäna en miljon, men kan jag dra in några ören på att klottra med vektorer är det bara skoj.

Inaktiv

akta dig så inte blizzard blir sura på dej
tror inte det är lagligt med wow-motiv så lika originalmotiven osv.. ;/ (sorgligt nog)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

prikk, blizzard har inte patent på älvor, dvärgar, kossor och odöda tingest. Går att kringgå det där lätt

Sen namn, server och annat. Går nog att kringgå det med

1
Skriv svar