Vill föra över tillgångar från Trollbane till Twililight's Hammer

Inaktiv
Vill föra över tillgångar från Trollbane till Twililight's Hammer

Det är nämligen så att jag har runt 500g i kontanter och kanske 500g+ i övriga tillgångar till ingen nytta på Trollbane eftersom jag numera lirar på Twilight's Hammer. Jag vill givetvis ha över detta till Twilight's Hammer och därför söker jag någon som tänkt migrera från Trollbane till Twilight's Hammer och som kan vara min brevbärare. Vi kan diskutera belöningen (wow-tillgångar, om jag var beredd att betala kronor skulle jag helt enkelt migrerat min karaktär från Trollbane), jag ger även belöning till den som lyckas hitta någon som ska migrera och är villig att vara brevbärare (kan bara belöna dig om du vill ha det på Trollbane eller Twilight's Hammer).

Om någon är i samma situation som jag fast istället vill ha över tillgångar från Twilight's Hammer till Trollbane kan ju även det arrangeras genom att vi helt enkelt byter guld på de olika realmarna. Samma sak med belöningen gäller här, om du känner till någon som är villig till ovanstående och tipsar mig om honom får du en belöning.

Slutligen kan man ju ha lite svårt att lita på varandra, därför ser jag helst att eventuella intressenter bor i Stockholmsområdet så vi kan ordna själva bytandet personligen. Om du inte gör det kontakta mig ändå så får vi se om det blir något.

Inaktiv

Varför gör du inte en karaktär och flyttar bara den karaktären till den realm du vill? så kan du vara din egen "Brevbärare"

Medlem

För att han inte ville använda "riktiga" pengar...

Skrivet av contro:

Vi kan diskutera belöningen (wow-tillgångar, om jag var beredd att betala kronor skulle jag helt enkelt migrerat min karaktär från Trollbane)...

Medlem

Om han inte vill betala för det så är det nog inte tillräckligt viktigt, eller så är han 14 och mamma inte vill låna ut kredikortet till mer cs guld, err wow menar jag..


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Det var väl lite hårt video mode, vad är det de kostar? 200 pix? Sanslöst, IMO.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

The truth hurts baby.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

håller faktiskt med Video_Mode, är de tillräckligt viktigt så är inte 200 kr några pengar att snacka om. Samt att då kan man även få över sin högst lvlade / best equip char på den servern.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Det är sant att 200 kronor inte är så mycket, men det är nästan så mycket som en motsvarande mängd guld kostar om du skulle köpa det från ett företag, och det vill jag inte göra. Om jag lyckas hitta någon som ändå ska migrera och han får lite för besväret så är det ju win-win.

1
Skriv svar