Medlem
Epic Spelling!

Tänkte bara dela med mig av mitt lilla fynd från WoW's forum. Upphittades sent inatt. Hoppas ni finner lika mycket nöja i att läsa den där tråden som jag gjorde.

"Somewhere out there an english teacher is crying."
- Dagron

Epic Spelling!!


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

haha rouge LOL

Medlem

Haha^^ Läskigt hur vissa stavar och kräver saker av Blizz


signatur

Videomupp

Medlem

Det är ju ganska uppenbart att han skojjar, om ni inte märkte det. speciellt om man läser
"and of course i look up rouge and i get "A red or pink cosmetic for coloring the cheeks or lips. " <- BLIZZ WHEN U NAME A CLAAS LOOK UP THE MEANING OF WORD. obviosuly rouge means LOTS OF DAMAGE and TOP OF DAMAGE METER. DRISC FIX THIS NOOOOOOOOOW."


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

herregud, han skulle kunnat vara paladin nämen han verkar ju faktiskt ganska seriös vad gäller posten, hoppas för hans egen skull att han skämtar

Medlem

Om han hade skippat de där med att kolla upp ordet på dictionary.com eller whatever så hade jag fan också trott att det var seriöst, nästan. Men tyvärr är just den grejen jävligt okarekteristisk för puckade troll.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

han lyckades ju dock få jobbet gjort, dvs jag satt flera timmar med ett litet leende bara man tänkte på det

Medlem

samt alla puckon som svarar...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"De e synd om människorna" känns som ett passande Yrrol citat just nu.
Chansar på att grabben är en sån skrikig, dryg och allmänt jobbig fjortis som inte fattar bättre.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Är det bara jag som börjar tröttna på allt detta "wtf, stufu, u, kk" och annat "internet språk"? :evil: Visst är det ok med förkortningar ibland men så mycke förkortningar så att man inter fattar vad en tråd beskriver är jobbigt!

Aja, fick mig ett gott skratt iaf när jag läste tråden

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Är det bara jag som börjar tröttna på allt detta "wtf, stufu, u, kk" och annat "internet språk"? :evil: Visst är det ok med förkortningar ibland men så mycke förkortningar så att man inter fattar vad en tråd beskriver är jobbigt!

Aja, fick mig ett gott skratt iaf när jag läste tråden

snart förkortar dom förkortningarna med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Jag vet inte vad ni tycker men visst känns det bättre om man skriver korrekt redan från början. Då kan man vara relativt säker på att ingen missförstår en p.g.a. stavning eller "internetförkortningar"

1
Skriv svar