Inaktiv
Behöver Tips

Jag har länge funderat över att skaffa WoW, men kan inte riktigt bestämma mig. Därför så skulle jag uppskatta lite tips från er som lirat över en längre period som skulle kunna dela på sin erfarenhet. Sen skulle jag också uppskatta tips på vad för sorts ras man ska lira med till en början, som är enkel att hantera osv. Uppskattas högt.

Inaktiv

Allt är enkelt att hantera efter hand eftersom du lär dig klassen du spelar. Välj vilken ras du vill, vilken klass du vill och sen bara kör. Det är det bästa sättet att lära sig.

Medlem

Ända problemet är att spelet på ett sätt börjar i level 60 ^^ När man väl har kommit dit så är det dags att leta bra guilder som är aktiva osv
Hade tur med min trollmage att jag kom in i den bästa Horde guilden direkt när jag slog 60 och började med MC efter 1 vecka
Om du vill ha nåt som är lätt förslår jag hunter, warrior eller mage. Lättast enligt mig.
Fast hunter är den tråkigaste klassen, medans mage är den ballaste IWIN Button.
För att nå level 60 så krävs från 7-16 dagars onlinetid, gjorde det på 9 dagar onlinetid.
Det är väl allt jag kan säga ^^

Just det. joina en RP-PVP server!


signatur

- PiDuT

Gen
Medlem

Ja, valmöjligheterna är många. Vägen upp från lvl 1-60 gör du i din egen takt vilket ger dig möjligheten att i lugn och ro lära dig din klass och kanske fixa några ingame polare du kan lira med. När du väl blivit 60 blir det lite tuffare då du troligen blir tvungen att joina ett guild (om du inte redan gjort det) och köra instancer för att få bättre gear. Och då blir spelet helt plötsligt lite mer på andras villkor.

Medlem

Måste även påpeka att för att njuta måste man inte rusa till 60 och bättre gear. På skullcrusher är jag med i ett guild skapat av min bror och våra kompisar. Vi har det lite myspysigt mest hela tiden. Det tar lång tid att bli 60 och man har mycket skoj fram tills dess. Finns alltid nått att göra. Om man sedan vill få ut mer av spelet krävs det ju större guilds och större instancer

1
Skriv svar