Inaktiv
char transfer

kan man flytta en gubbe från ett acc till ett annat? eller är de bara byta server som gäller?

Medlem

Har för mig att du kan flytta gubbar från acc till acc, dock så måste det vara familj eller sambo eller liknande.

Inaktiv

ok var lite nyfiken för jag har fått ärva en kompis acc efter att han har slutat spela då tänkte jag om man kunde göra en transfer med dom till mitt acc eller så

Medlem

tror dock inte att det går, måste ha samma efter namn på accountet eller va fan det är.

Medlem

Får man byta namn på det då?

Inaktiv
Skrivet av zAjben:

Får man byta namn på det då?

Det undrar jag också. Jag skulle behöva byta namn, mailadress osv. på min sambos acc som hon fick av sin bror.

Inaktiv
Skrivet av DeamoniC:
Skrivet av zAjben:

Får man byta namn på det då?

Det undrar jag också. Jag skulle behöva byta namn, mailadress osv. på min sambos acc som hon fick av sin bror.

Vet inte om detta funkar men ni kan ju testa med att först skapa en karaktär på realmen ni ska byta till med just det namnet ni har. Då när eran karaktär förs över så kommer ni få byta namn för att det är upptaget.

Inaktiv
Skrivet av DeamoniC:
Skrivet av zAjben:

Får man byta namn på det då?

Det undrar jag också. Jag skulle behöva byta namn, mailadress osv. på min sambos acc som hon fick av sin bror.

emailadress gar att andra men inte namn savitt jag vet.

Medlem

Det allra jättefiffigaste sättet att få ett korrekt svar är (tro det eller ej):
Maila supporten med era frågor.

Förklara problemet, ställ frågan och var trevlig. Funkar förvånansvärt bra.

Medlem

Man kan INTE byta en karaktär till ett annat account.
Du kan enbart byta server och jag hade för mig att man fick byta namn på karaktären när man bytar server, inte helt hundra på det.

E-mail kan man byta på sitt account, men tror inte de tillåter byten av accountnamn om det inte blivit hackat.


signatur

- PiDuT

Jee
Medlem
Skrivet av PiDuT:

Du kan enbart byta server och jag hade för mig att man fick byta namn på karaktären när man bytar server, inte helt hundra på det.

Ganska säker på att man får byta namn om någon på den servern du flyttar till har samma namn.


signatur

Eller inte?

Medlem

Skapa en alt med ditt namn på nya servern så får du byta vid transfer.

Inaktiv

Can I transfer characters from one account to another?
Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts where you are the original registered owner of both accounts. Please note that any attempt to transfer a character to or from an account where you are not the original registered owner could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your subscription account(s), including but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard. To initiate a transfer between two accounts where you are the original registered owner, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer a character to, and answer the 'secret question' for the destination account. Without this information an account to account transfer will not be possible.


signatur

Never try, because trying is the first step to failure.

1
Skriv svar