My Warcraft Studio?

Inaktiv
My Warcraft Studio?

Jag har hört att med My Warcraft Studio ska man kunna ändra sin egen karaktär till en annan ras. Typ jag är en Orc male och med detta program kan jag få min karaktär att se ut som en Undead male eller någon annan ras. Är detta sant? Om det är det någon som är duktig på detta? För jag får det inte riktigt att funka.

Om det inte är My warcraft studio programet, vilket är det?

Jee
Medlem

Tror inte det funkar längre nu när 1.11 har kommit ut och det kan få dej bannad om jag minns rätt.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Question 2: Is the modification of character/pet/item models legal?

Answer by Thundgot (EU forums):
"(...) The policy is clear: we do not allow such modifications."


signatur

Internet är din vän

Inaktiv

Det fungerar fortfarande, bara att det är lite knepigare att få det att fungera. WoW läser nu mera model filerna på ett annat sätt. Så det enda sättet att modifiera model filerna är genom att byta ut .mpq filerna helt. Vilket kan skapa problem. själv så använde jag MWS hela tiden för 1.11, men jag har inte vågat försöka efter 1.11. att byta ut hela MPQ filerna och att man kan bli bannad på kupen känns lite riskabelt för mig

Medlem

Jag höll som sagt på med det nu efter 1.11 också, funkar fint, man måste dock lägga till en extra .mpq-fil, vilket blizzard kan se att man gjort utan problem, därav är det mycket riskabelt (2 av mina accounts har blivit bannade av det).

Medlem

bra sätt att bli bannad på


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har sett screens på folk som har gjort "wallhacks" på detta sätt -.-

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har sett screens på folk som har gjort "wallhacks" på detta sätt -.-

Bara att lägga till .m2 / .blp -filer med de namn som krävs fast utan innehåll, så får du ingen vägg/mark eller vad du nu vill bli av med. Ganska onödigt i det här spelet om du frågar mig.

1
Skriv svar