Crit addon i /me ?

Medlem
Crit addon i /me ?

Söker ett addon ( för rogues ) som "spammar" crits i /me form

Tex: (/me)XXX BAM! 1800 [Anbush]
(/me)XXX BAM! 1300 [Backstab]

någon som vet vilket addon det rör sig om ?
Har sätt det nyligen men inte hittat det på addonsiterna.
Länk eller namn please ; )

Medlem

Det känns rätt lamt då man kan läsa i combatlogen precis vad du ger i skada. Skryta med skada känns det som. Annars är det nog inte så jättesvårt att skriva själv.


signatur
Inaktiv

fan va jobbigt om fler än en rogg använder det... man crittar ju hela tiden >.<

Inaktiv

Denna mod finns. Jag har inte testat den själv, ge gärna feedback om du testar den.
BAM Mod

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Men det är ganska meningslöst för PvP där motståndar-faktionen bara ser "/me makes some strange gestures"

Och tror att vilken raidledare som helst skulle bli ganska förbannad om nån rogue kom med ett sånt till en raid.

Räcker det inte med att ta screenshots av combatlog när man vill skryta?
http://zalamander.fragzone.se/PyroCrit.jpg


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Bah. Du får editera ut folket som dragit ur bilden Zala. De är inget att skryta med.


signatur
Medlem

DeamoniC & Night Hawk tack. Ni andra, era åsikter bad jag inte om, ty.

Inaktiv

CritLine är ett utmärkt addon jag självanväbnder har dock inget alls att göra med det du frågar efter.


signatur

There is no place like AFK.

Inaktiv
Skrivet av ClucKe:

DeamoniC & Night Hawk tack. Ni andra, era åsikter bad jag inte om, ty.

va arg du låter inget vi skrev var väl stötande? bara våra erfarenheter om liknande mods som ställer till det i raids osv (vill ju varna dig om du raidar)

Medlem

Inte arg, jag har raidat en massa mc o bwl som warlock, detta är inte för raidsyfte

har massa lol saker på när jag duelerar med roguen,

som denna. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2688

Medlem

Om jag någonsin träffade på någon med den där addonet skulle han hamna på ignore listan DIREKT. Hatar spammare, uscha!

Medlem

Vilken tur jag har som inte möter dig då ^^ Du spammar säkerligen /lfg om dagarna ändå.

Medlem
Skrivet av ClucKe:

Vilken tur jag har som inte möter dig då ^^ Du spammar säkerligen /lfg om dagarna ändå.

Nä du, det är inte många i min guild som ens använder LFG kanalen.

Själv försöker jag hålla en viss standard därför att jag gillar min guild och vill inte ge den dåligt rykte.

Inaktiv

Börjar närma sig sandlåde nivå det här.


signatur

Furry Fury Warrior

Medlem

om det ändå fanns ignore på forumet


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv
Skrivet av Zalamander:

CritLine är ett utmärkt addon jag självanväbnder har dock inget alls att göra med det du frågar efter.

kanske borde klippa bort så att det inte syns att det är på Chromaggus iom hans svaga magi skoler

Inaktiv
Skrivet av bastian:
Skrivet av Zalamander:

CritLine är ett utmärkt addon jag självanväbnder har dock inget alls att göra med det du frågar efter.

kanske borde klippa bort så att det inte syns att det är på Chromaggus iom hans svaga magi skoler

kanske inte spelar nan roll eftersom 11000+ e jakla mycket hur man an ser pa det

Inaktiv

Varför ska alla på och hacka direkt? Om killen hade raidat high end med sin rogue så hade han vetat att han inte blir så uppskattad om han spammar massa meddelanden på varje crit.

Det här verkar ju vara till en alt och mer som en kul grej.
Folk borde fälla in taggarna lite mer och hålla sig till topic!

Medlem
Skrivet av Coren:

Börjar närma sig sandlåde nivå det här.

Det är min tur att gräva i sanden! Ge mig spaden! Mammaaa!!!

Kunde inte låta bli.

Medlem
Skrivet av Ninadar:

Varför ska alla på och hacka direkt? Om killen hade raidat high end med sin rogue så hade han vetat att han inte blir så uppskattad om han spammar massa meddelanden på varje crit.

Det här verkar ju vara till en alt och mer som en kul grej.
Folk borde fälla in taggarna lite mer och hålla sig till topic!

Precis, och tack.

1
Skriv svar