Alliance Shamans and Horde Paladins

Medlem
Alliance Shamans and Horde Paladins

http://wow-europe.com/en/burningcrusade/townhall/classcombo.h...

Blizzard säger "Vi är lata som fan och orkar inte balansera klasserna vettings så här har ni paladins till håååårde, sluta whina noobs"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Jee
Medlem

404 File Not Found!

<--- 400 inlägg


signatur

Eller inte?

Medlem

men för satan blizz!

Btw länken är ok...

Jee
Medlem

Nu funktionerar den.

såååå. Man kan vara ALLA klasser med både alliance och Horde? Låter ju.... dåligt.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

meen dynga... vafan ska dedär vara bra för egentligen? jag vill inte möta paladins

Inaktiv

det e helt cp va dom gjort med spelet. kommer dom göra det o sen kanske dom ska nerfa bubble hs. gör dom de så helvete heller ja betalar för sånt skit spel. aärligt talat tycker ja dom fuckat upp spelet för mycke...


signatur

world of warcraft... world of nolife :D

Medlem

fyfan... jag fattar inte vad blizzard tänker med. -.- vad ska dom göra med alla raidinstanser? 45 man cap? bleeh!! jag vill inte ha pallied. Det känns mer och mer som om blizzard kommer förstöra wow i och med burning crusade -.-

Inaktiv

Dom balanserar både PvP och Pve på detta sättet, och istället för att föra paladins och shamans närmare varandra så får båda klasserna och på så sätt kan blizzard göra klasserna unika som det va tänkt, inte klokt vad folk ska whina om allt hela tiden...

Medlem

Men dude... Fatta. Det va shamans och paladins som gjorde dem olika. Det som gjorde skillnaden mellan att spela horde och alliance. Nu lägger de ihop och då kan man lika gärna börja blanda horde och alliance grupper oxå så kan alla köra PvE och så sumpar vi allt vad PvP heter för alla klasser är ju olika där. Då måste man ju "balansera" det oxå så alla klasser ser likadana ut. Dumt, dumt, dumt och dumt. Horde whinar som idioter på att paladins är bättre än shaman i PvE men nog fan progressar horde lika bra i PvE för det. Tomt whine som blizz inte borde lyssna på.


signatur
Medlem

tror det är fake, blizzard använder nog bara detta för att testa det nya forumet.

Medlem

Står om detta på hemsidan nu med...

http://www.wow-europe.com/en/

En bra anledning att stänga av wow när BC kommer...

Inaktiv

när bc kommer komer ja itne spela wow längre. kommer inte betala för sånt sk*t då


signatur

world of warcraft... world of nolife :D

Medlem

hahah ni klagar fast ni har inte testat det än.

Ni kanske ska börja köra cs igen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Noooooosss!

Kommer man ju se en massa bubble people springa runt i Undercity ju! :<

Medlem

Jag skulle inte ha nått emot att gruppa mot horde och att kriget tar slut, jag menar, vi måste ju komma tillsammans nu när de skabbiga insekterna, och de odöda och allt annant otyg vill ta kål på oss. Burning Crusade = Slutet för PvP-servers ? Vi kan alltid hoppas det. 8)

Inaktiv

Hmm dom lär väl få buffa raid-instancer rejält om det hår att ta med både shamaner och paladins till dom.

Ganking i STV vid level 30-40 = PvP-server allt annat är sig likt på alla servrar.


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Jag lirar på en RP-server. så jag tycker mest pvp:andet är i vägen när jag är ute och questar med mina horde-polare, man kanske råkar klicka på dom, så Smack så smäller man till dem, då blir de lite konfunderade, men de förstår oftast att det var ett misstag, så questar vi vidare igen.

Medlem

Ehh.... Du spelar på RP eller RP-PvP? Om det är PvP så är det ju bara att slå ihjäl dem. Brukar möta en och annan horde där nere som questar. Ibland får de smaka på en smäll eller 2.


signatur
Medlem

RP-PvP FTW Dock är Venture Co. tyvär full med dewds

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

hahah ni klagar fast ni har inte testat det än.

Ni kanske ska börja köra cs igen

Aldrig spelat CS men kanske är ett bra alternativ nu när blizzard har visat sin totala disrespekt för många spelare. Vill verkligen veta vem som brain stormade denna ide, och så ska han få förklara sig vad som gick igenom hans huvud. Vill inte ha deras jävla genomtänkte officela uttalanden.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

hahah ni klagar fast ni har inte testat det än.

Ni kanske ska börja köra cs igen

är inte direkt en sak man behöver testa för att veta hur det påverkar spelet.
det fördummar spelet, titta bara på SWG hur bra det gick då


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Idioti...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Klockrent säger jag. Nu kanske vi slipper all skit i battlegrounds om att "horde vinner bara pga deras jävla shamaner" eller "jävla alliance med sina förbannade palas som aldrig dör". It evens the score helt enkelt och gör det mer balanserat.

Allt snack om att blizzard förstör spelet med alla ändringar är ganska kortsiktigt och inskränkt måste jag säga. Framtiden bjuder på flygande mounts, explosiv world pvp med objectives över hela kartan, mer RP events (jag spelar på en RP-PVP server) osv osv, helt underbart

Ser bara fram emot alla ändringar, senast var det Mage's som fick kärlek (min klass) och efter att jag speccade om till elemental blev plötsligt allt mycket roligare, ska bli skitkul med BC nu till hösten ärligt talat.

- Modemis

Medlem

vissa folk kommer alltid grina i battlegrounds, bara att dom kommer grnia på nått annat nu...

Dock tycker jag de är förbannat tråkit att de blir såhär.. Nu blir det ju ingen skillnad på horde lr alliance, båda har palla/shammy/alvjävlar :E!


signatur

shortbow.gif

Dax
Medlem

Då kanske det blir lite skill oxå och inte bara vem som har starkast class:P

Inaktiv

Taskigt för dom som RP'ar, eller försöker i en fekked up lore.

Medlem
Skrivet av Dax:

Då kanske det blir lite skill oxå och inte bara vem som har starkast class:P

ändå jävligt kasst att göra så att båda klasserna finns för båda sidorna iställe för att försöka balansera dem...

Skrivet av Dweomert:

Taskigt för dom som RP'ar, eller försöker i en fekked up lore.

hehe... dranei shammys kommer flygande i sitt spaceship med laser *pew pew* men krashar på en ö(?) som ingen visste fanns och joinar alliansen :E


signatur

shortbow.gif

Medlem

Zomg Space Loladins with Totems =O


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Helt ok ändring,

Nu slipper man gnället om shammys o pallys bluttan ble de ble.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Är det en planering inför en framtida insättning av nya rasspecifika klasser är det ok, annars inte. Ska finnas en viss tjusning förutom det yttre när man väljer vilken ras man ska vara. Att hata palas är ju för att man om man är horde vill ha nått extra att klaga på. Nu får vi dom, och dom får den klassen dom hatar så mycket.

12
Skriv svar