Crushing Keyboards 2 - Warrior PvP Movie

Medlem
Crushing Keyboards 2 - Warrior PvP Movie
Medlem

helt klart sedvärd film, alltid lika skönt o se ful hords smakar sand


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

kan inte säga att jag är så impad när du oftast slåss med folk med knappt tier 0.5 gear. Fråga, använde du pot mot en shaman när du var utanför cenarion hold?

Medlem

Life giving gem, warriortrinket från BWL. Jag kan säga såhär, om det fanns några med bättre gear skulle jag döda dem med ;).

Inaktiv

Förstår inte vitsen med sådana här filmer. Det enda man ser är en jeppe som kutar runt och vevar, massa hack n slash och combat text som fladdrar förbi.

Inaktiv

Ash det är inte så kul med ASS Candy, tycker man ska vara DW Fury så det kommer lite fler siffer-spam på bilden ser mycket coolare ut.

Hur mycket AP har du?
(Min DW Fury war dingar snart 60)


signatur

There is no place like AFK.

Gen
Medlem
Skrivet av Zalamander:

Ash det är inte så kul med ASS Candy, tycker man ska vara DW Fury så det kommer lite fler siffer-spam på bilden ser mycket coolare ut.

Hur mycket AP har du?
(Min DW Fury war dingar snart 60)

Du har väl inte gett upp magen?

Medlem
Skrivet av Dyppe:

Life giving gem, warriortrinket från BWL. Jag kan säga såhär, om det fanns några med bättre gear skulle jag döda dem med ;).

gör det då, campa instancer eller vad som helst. Se folk döda wildheart gear när man springer runt med asscandy är ju inte direkt upphetsande -.-

Inaktiv

alltså ngt jag har funderat över ett bra tag nu är: hur i halva h"%&¤¤e spelar du in och kan spela samtidigt... jag provade på min 2600+ 1,5gig ram 9800pro 10 000rpm hdd och jag ligger på 4fps när jag frapsar. nåt jag har missat eller är datorn bara för kass? vill ju ge Zalamander ngt att sukta efter 954ap utan BS, fury med deathbringer bla. vore tacksam för svar

Medlem

Ifall du frapsar i "half-size" så borde den klara av det i (någorlunda) spelbar fps.

Medlem
Skrivet av Zalamander:

Ash det är inte så kul med ASS Candy, tycker man ska vara DW Fury så det kommer lite fler siffer-spam på bilden ser mycket coolare ut.

Hur mycket AP har du?
(Min DW Fury war dingar snart 60)

CA 1150 obuffat, och jag brukade köra dw fury innan jag fick ashkandi, ser ganska coolt ut på skärmen, ja.

Medlem
Skrivet av Takt:

alltså ngt jag har funderat över ett bra tag nu är: hur i halva h"%&¤¤e spelar du in och kan spela samtidigt... jag provade på min 2600+ 1,5gig ram 9800pro 10 000rpm hdd och jag ligger på 4fps när jag frapsar. nåt jag har missat eller är datorn bara för kass? vill ju ge Zalamander ngt att sukta efter 954ap utan BS, fury med deathbringer bla. vore tacksam för svar

Jag frapsar på 30 fps, fullscreen, utan att spela in ljudet (skapar lagg). Testa sänka dina grafikinställningar ingame, syns ändå inte när du redigerat den om du har dålig grafik (jag körde allt, förutom view distance, på lägsta i filmen) och samma upplösning som du har i windows.
Jag kör på en 3.2ghz p4 HT, ati 9800 pro, 1024 ram, 7200 rpm hdd.

Medlem
Skrivet av Gibbs:

Förstår inte vitsen med sådana här filmer. Det enda man ser är en jeppe som kutar runt och vevar, massa hack n slash och combat text som fladdrar förbi.

spela spelet så förstår du nog mer -_-

Inaktiv

Tips till Dyppe, skriv alla svar i ett och samma inlägg plx.
Har inte kollat filmen för jag är på jobbet, ska kolla när jag kommer hem.

Håller med ovanstående om att DW fury är stencoolt men får man en Askhandi(sp?) så kör man nog MS specc med den

Sen till alla some flamear filmen det är ganska onödigt gillar man inte filmen so be it. Kul att folk gör lite filmer, tror ju inte att han gjort filmen för att skryta utan bara för att visa hur kul det är att slakta folk. Sen att han är en NE ska vi inte gå in på

Medlem

Asscandy med sin stora AP bonus funkar utmärkt som 2h fury vapen.


signatur
Medlem
Skrivet av Ninadar:

Tips till Dyppe, skriv alla svar i ett och samma inlägg plx.
Har inte kollat filmen för jag är på jobbet, ska kolla när jag kommer hem.

Håller med ovanstående om att DW fury är stencoolt men får man en Askhandi(sp?) så kör man nog MS specc med den

Sen till alla some flamear filmen det är ganska onödigt gillar man inte filmen so be it. Kul att folk gör lite filmer, tror ju inte att han gjort filmen för att skryta utan bara för att visa hur kul det är att slakta folk. Sen att han är en NE ska vi inte gå in på

Typ såhär menar du?

Skrivet av TixFrix:

Asscandy med sin stora AP bonus funkar utmärkt som 2h fury vapen.

Visst gör det, dock för PvPsyften så föredrar jag verkligen MS, resten av tiden är jag Fury.

1
Skriv svar