Horde och Alliance på samma server?

Inaktiv
Horde och Alliance på samma server?

Hur är detta möjligt?

( http://www.blocket.se/vi/8544463.htm?ca=14_s )

/ kemp

Medlem

Antar att det är bara på pvp realms som det är gräns på detta. Eller har jag fel? Vet då en massa på min Normal server som har både Alliance och horde


signatur

Videomupp

Inaktiv

Det är en PvP-server

Medlem

Du kan ju köpa den Står ju att det kommer med infon för hur man gör


signatur

Videomupp

Medlem

hmm det ska bara vara möjligt att ha horde och alliance på PVE server inte pvp. Förmodligen hackad och blizzard bannar 3 500 kr lol


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det roliga är att kontot suger. Warlocken som är enda höglevlade har eq som tar typ 1 vecka att fixa. Runna lite MC/BWL/ZG så har man hans prylar. Finns många som tror att de skall kunna få flera tusen för sina konton bara för att de har lite epix.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Warlocken som är enda höglevlade har eq som tar typ 1 vecka att fixa.

Om det är så enkelt, varför har du inga epics på nån av dina gubbar då?


signatur
Medlem

Aldrig raidat aktivt och de 2 som är i min sign är inte min main. Har bättre grejer på mainen men som sagt så raidar jag inte. Har varit i instancerna 1 gång typ.

http://ctprofiles.net/999393
Efter 1 besök i MC, 1 i AQ20 och 1 i ZG.

Han som säljer har loot från MC typ och det skulle jag oxå kunna fixa om jag lyckades va online på nån raid nångång.


signatur
Medlem

Speciellt warlock loot droppar grymt mycket från mc

Brukar säga det är pro mage och warlock där..

En runda så kan man ha fått typ minimum 4epic drops i mc beroende på hur många av sin klass som redan har det droppet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Aldrig raidat aktivt och de 2 som är i min sign är inte min main. Har bättre grejer på mainen men som sagt så raidar jag inte. Har varit i instancerna 1 gång typ.

http://ctprofiles.net/999393
Efter 1 besök i MC, 1 i AQ20 och 1 i ZG.

Han som säljer har loot från MC typ och det skulle jag oxå kunna fixa om jag lyckades va online på nån raid nångång.

Lolladin FTW!

Jo, det droppas kanska friskt med epix i MC/ZG. Jag gillar att läsa annonser på WoW konton. Det är typ;
ZOMG...CHECK TEH EPIXX!!11!
Jag vill ha 4000:-
Det enda kontot som är värt flera tusen kronor är möjligtvis någon Rank14 karaktär.

Medlem

Om jag inte missminner mig så sålde Wray sitt konto för typ $800 (Immortalitys MT med världens första TF)


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Inaktiv

Han har iofs. två epic mounts, 27 epics, 400 guld på orcen osv. Säkert någon som köper den.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Speciellt warlock loot droppar grymt mycket från mc

Brukar säga det är pro mage och warlock där..

En runda så kan man ha fått typ minimum 4epic drops i mc beroende på hur många av sin klass som redan har det droppet.

All lawbringer va mitt den rundan jag va i MC. Droppade gloves och inget mer. Gäller att ha tur bara.


signatur
Medlem
Skrivet av DeamoniC:
Skrivet av TixFrix:

Aldrig raidat aktivt och de 2 som är i min sign är inte min main. Har bättre grejer på mainen men som sagt så raidar jag inte. Har varit i instancerna 1 gång typ.

http://ctprofiles.net/999393
Efter 1 besök i MC, 1 i AQ20 och 1 i ZG.

Han som säljer har loot från MC typ och det skulle jag oxå kunna fixa om jag lyckades va online på nån raid nångång.

Lolladin FTW!

Synd bara att jag inte spelar lolladin utan paladin. Är inte ret speccad eller kör med +crit eq.


signatur
Medlem

Hmm, vad räknas till Lolladin? Antar att det är en speciell specc, Restoraion eller?


signatur

Videomupp

Inaktiv

tycker att dendär annonsen luktar scam på långa vägar... skulle aldrig komma på tanken att köpa den alls!

har däremot en polare som sålde sitt acc med ett av dom första Ahskandi för 11 000sek med full bwl dmg gear... och 55+ epics och några tusen guld. gäller att hitta rätt köpare till allt

sen lolladin har då jag fått för mig att det är paladins som tror att dom gör mest skada av alla klasser bara för att dom inte provat en riktig dmg klass (rätta mig om jag har fel) kör retribution spec och +crit +str gear, istället för att göra det dom är bäst på: springa runt och hålla folk och sig själva vid liv.

Inaktiv

Paladin = Loladin

fniss

Medlem

Akta scam på den där


signatur

Naga stole my bike :(

Gen
Medlem

Handlar inte topic om hur det är möjligt att säljaren har både Alliance och Horde på samma server vilket som säljaren själv säger omöjligt? Testa själva ska ni se, PvP server eller ej.

Jag tror att han låtit sin kompis göra liknande gubbar som han har på sin server fast på hordesidan. Man ser ju inte namnen utan bara leveln. Fast det är bara en gissning.

Sen kan man ju diskutera såvida kontot är värt 3.5k eller inte. Den enda fördelen med att ha både horde och alliance på samma server (vilket inte ska vara möjligt) är att man snabbt kan hitta och identifiera den som gankat en i outdoor PvP

Medlem
Skrivet av Gen:

*snip*
Testa själva ska ni se, PvP server eller ej.
*snip*

Nej, det är inga som helst problem att skapa både Horde och Alliance gubbar på en PvE server. Det har jag själv gjort.

Citat:

You can create both Alliance and Horde characters (but they won't be able to communicate with the other faction).

Källa

Gen
Medlem

Där lärde jag mig något nytt

Medlem

Funderade lite på detta om det kanske inte är så att man kunde skapa på en server som hade transfers och sen flytta till en server där man redan hade av den andra factionen och att char transfern va buggad på nåt sett. Vet själv att med ptr så går det inte på PvP servrarna men om det kanske gått innan. Liten tanke bara.


signatur
1
Skriv svar