Druid spellcaster talent spec

Medlem
Druid spellcaster talent spec

jag har letat runt lite efter bra spec till o vara spellcaster.

om ni vet någon bra så säg skriv gärna ner länkar eller liknande här...

hade varit


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Finns ju massa speccar på de två officiella forumen. worldofwarcraft.com och wow-europe.com. Bara tralla in i Druidspecifika forumen.

Medlem

http://www.wowhead.com/?talent=MxcxMMEstZxVco

37/0/14 Moonkin build. Ett problem är att du inte kan använda Insect Swarm i Moonkin form så den poängen kan enkelt flyttas till någon annan talent.

Vill man pvp'a bör man satsa på en blandning av feral och restoration istället, för att få feral charge, natures swiftness och dylikt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

går fint å köra moonkin i pvp, feral-pvp är så jävla tråkigt för varje fight tar jättelång tid ;p
(eller det är inte TRÅKIGT, men det är omöjligt i grupp-pvp typ)

det är svårt å få en vettig build med bra poäng lagda på bra ställen osv.. men måste säga att ta improved thorns över ens en enda i natures grasp = wtf

natures grasp är fan en vääldigt välanvänd spell i moonkin (jag använde den som fan iaf)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Hmm, tänkte att det skulle vara onödigt att starta en till post, så jag kapar denna istället en snabbis. Jag är Shadow priest och har nu nått 40, men jag vet inte vad jag ska välja nu. Antar att poängen ska läggas i Disiplin, men jag vet inte på vad. Några ideer?


signatur

Videomupp

Medlem

Imp fortitude och imp shield gör att du överlever längre.


signatur
Medlem

Gah, skulle vilja ha shadow form OCH Devine spirit, men de skiter sig:P 1 poäng till hade varit bra


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av prikk:

går fint å köra moonkin i pvp, feral-pvp är så jävla tråkigt för varje fight tar jättelång tid ;p
(eller det är inte TRÅKIGT, men det är omöjligt i grupp-pvp typ)

det är svårt å få en vettig build med bra poäng lagda på bra ställen osv.. men måste säga att ta improved thorns över ens en enda i natures grasp = wtf

natures grasp är fan en vääldigt välanvänd spell i moonkin (jag använde den som fan iaf)

Beror på vad du ämnar göra med din build, är det just pvp så är nu natures grasp bättre än improved thorns och improved entangling roots. Men för PvE så tar jag hellre Entangling Roots och Thorns. Det svåraste är dock att hitta lite schysst läder armor med spell damage så man får lite nytta av de 360 extra ac. Men igentligen tjänar man mycket mer på att ha natures swiftness i pvp. Då moonkin är rent självmord mot casters t.ex.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hmm, tänkte att det skulle vara onödigt att starta en till post, så jag kapar denna istället en snabbis. Jag är Shadow priest och har nu nått 40, men jag vet inte vad jag ska välja nu. Antar att poängen ska läggas i Disiplin, men jag vet inte på vad. Några ideer?

medans du levlar skulle jag nog satt i imp wand, något i denhär stilen;
http://www.wowhead.com/?talent=dVMrshZZxMGdctot


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar