Inaktiv
hector 6 eulogy

blah, jag ljög.. och det slutade med att jag släppte en sjätte film också. glöm alla de tidigare för det är rätt nya grejer, checka in den om ni vill

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=23987

tack för er tid och fortsatt skön sommar

ps. beskrivningen av filmen är inte BS, det finns ett dolt budskap

Inaktiv

ruskigt va du kastar ut filmer i rask takt meen man måste väl ta sig tid att tanka hem den (semester 0,5mbit) har ju fått bra betyg iaf.

Inaktiv

bryr mig inte direkt om betyget, det är mer budskapet som jag har jobbat i veckor på

hittills har ingen knäckt det, men några i gillet har kommit det på spåret

Inaktiv

Jag såg ett antal texter härådär som visades en frame bara orkade stanna å läsa ett par av dom med jobbigt med mediaspelaren jag använder får väl ta å impotera den i ett redigeringsprogram å kolla på alla.
:<


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Vågar du köra med UD model efter att blizzard pekat med hela handen och sagt att det inte är tillåtet?

EDIT: Snyggt gjord, hittade inget men jag försökte inte heller. Den där druid fighten vid thorium point var inte ny btw, jag har sett den ett ANTAL gånger i en annan av dina filmer. Bra gjord.

Inaktiv

ujuj ruskigt cool film Hector! nog för att jag hade väldigt knepigt att hitta ngn sorts budskap i det hela, är ingen mästare på gåtor precis får ta och kolla igenom den ett par ggr till. däremot "delete" sånt skämtar man inte ens om 0.o

Medlem

Den var grymt cool 8) Du är en riktigt hejjare på att göra wow-film, måste tagit några minuter att redigera den där

Medlem

lira snubben alliance eller horde?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Wicked rulle. Mycket inklippta textremsor och andra ledtrådar! Grymt snygg som alltid!

Skrivet av WarpGuN:

lira snubben alliance eller horde?

Alliance, gnom för att vara exakt!


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Inaktiv

00:36 in i filmen stavar du fel på rogue

^^

(kollar vidare nu!)

edit: ah, det var bara randomgnäll från forum

ruskigt snyggt klippt (har inte sett nån annan från dej)
orkade dock inte gräva i gåtan nåt.. förutom att du citerade tool - eulogy hela tiden


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Nelzon:

Wicked rulle. Mycket inklippta textremsor och andra ledtrådar! Grymt snygg som alltid!

Skrivet av WarpGuN:

lira snubben alliance eller horde?

Alliance, gnom för att vara exakt!

bra de


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

tackar, kul att den uppskattades

jag kommer troligen avslöja kopplingen för de som är intresserade lite senare i sommar, hur vet jag inte riktigt än, men det blir väl något... förhoppningsvis blir det ett och annat "aha" man får höra

Inaktiv

Grymt snyggt gjord!

Kan man anta att du ska sluta spela nu? med tanke på alla disenchants och borttagningen av din rogue.

Förstod inte dina sublima meddelanden iaf, du får gärna avslöja

Förresten, va heter låten som börjar vid 1.20? den va skön!

Jyu
Medlem

Hade du tänkt att man skulle pausa och läsa all den texten?

- Då har du gjort det jävligt svårt, jag kan inte ens pause på vissa text visingar, "för snabbt".

Inaktiv

puscifer - the undertaker, baggen

jyu: nja det är inte meningen att man ska pausa vid alla mellanklipp, men en del av dem ger ledtrådar till vad det hela är en hyllning till

det är faktiskt en som har listat ut det hittills

Jee
Medlem

Om jag någon gång orkar får jag väll öppna filmen i ett redigerings program och ta blid för bild så man hinner med allt.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av hector:

blah, jag ljög.. och det slutade med att jag släppte en sjätte film också. glöm alla de tidigare för det är rätt nya grejer, checka in den om ni vill

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=23987

tack för er tid och fortsatt skön sommar

ps. beskrivningen av filmen är inte BS, det finns ett dolt budskap

sjukaste skiten jag försökt kolla på på länge, en jävla anträngning att leta upp det

härligt gjort, hector!

Medlem

Snyggt klippt.

Men upplevde att det var lite för mycket post effekter,hade nog kunnat ha kvar stämningen i filmen med lite mindre användning av post effekterna.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

google video or it didn't happened

Medlem
Skrivet av Zlampan:

google video or it didn't happened

Du ska då fan inte se den här på live stream, dödstraff för det. Halva filmen går inte att se där x_x. Välgjorda filmer bör ses på riktigt!

1
Skriv svar