Hitta på att göra

Medlem
Hitta på att göra

Jar nu spelat wow sen det kom ut är en druid på level 60 sen länge jag har mycket svårt att hitta på nåt att göra när man loggar in. Instanser gör jag när det finnes tid för det om man nu hittar nån som vill vara med.Jag har ej tid på dagen att spela
wow. Kan ej längta mer på tillägget till wow
Är det mer som känner så här:\

Medlem

sitt och campa i stv eller gör ett besök i SW/IF/OG. Fiska kanske, beror på vad du tycker är kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har också en druid på 60 sedan läääänge. Har blivit less på många delar med druid klassen och har snart en hunter på 60 som jag tänker skaffa guld med, pvp:a, raida MC för free epix medans jag behåller druiden till BWL och TAQ...

Medlem

Tja, du kan ju bli exhalted med alla stammar

Men ja, jag känner igen det där, t ex. nu så kör jag endast Warsong Gulch för att bli exhalted med Warsong outriders så jag kan byta ut mina "blåa" byxor mot episka, inte för att de är jättemycket bättre, utan just därför att de är episka.

Sådana saker kan du ju göra.

Medlem

Egentligen, grind suger. Inte gjort mycket (högsta chars är 45) men det verkar inte kul, en av mina kompisar klagar ofta om hur tråkigt grind är. Och han är warrior, så han har kanske rätt att klaga. Fan Mages är grinding maskiner, AOE ftw

Var ju så enormt smart själv så jag fyllde på wow ena dagen, och efter skaffa jag DoW. Blev helsåld i den sista och nu känner jag knappt för wow


signatur

Videomupp

Medlem

Är det tråkigt, gör något annat. Antingen ett annat spel, läs en bok, se en film, gå på en promenad, eller nåt sånt. Varför överhuvudtaget starta WoW om du tycker det är trist?

Medlem
Skrivet av JayBee:

Är det tråkigt, gör något annat. Antingen ett annat spel, läs en bok, se en film, gå på en promenad, eller nåt sånt. Varför överhuvudtaget starta WoW om du tycker det är trist?

Måste säga att det är det bästa förslaget hittils. Gör som jag gör ibland. Tar en paus, blir grymt mycket roligare om man inte lirat på en månad, om man känner för att gå tillbaka då vill säga.


signatur

Videomupp

Medlem

starta en alt annars


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Tack ska nog ta en paus hm läsa bok nej tack hehe
kanske starta en ny gubbe
Tacksam för era svar

Medlem
Skrivet av WildThing:

Var ju så enormt smart själv så jag fyllde på wow ena dagen, och efter skaffa jag DoW. Blev helsåld i den sista och nu känner jag knappt för wow

Får jag fråga vad 'DoW' är?

Medlem
Skrivet av mrburner:
Skrivet av WildThing:

Var ju så enormt smart själv så jag fyllde på wow ena dagen, och efter skaffa jag DoW. Blev helsåld i den sista och nu känner jag knappt för wow

Får jag fråga vad 'DoW' är?

Warhammer 40k: Dawn of War


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av mrburner:
Skrivet av WildThing:

Var ju så enormt smart själv så jag fyllde på wow ena dagen, och efter skaffa jag DoW. Blev helsåld i den sista och nu känner jag knappt för wow

Får jag fråga vad 'DoW' är?

Warhammer 40k: Dawn of War

Precis. OT men det kan nämnas att det är ett strategispel. Grymt sådant.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=46640


signatur

Videomupp

Inaktiv

Rolig sak som Horde iaf är att besöka Duskwood, rid in i Darkshire och hoppa upp på taket på ett av husen, går att komma upp via en kulle efter åkern...väl däruppe kan man ha lite kul med invånarna och diverse allies


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Kan dock få dig bannad att göra så. Om en GM får nys om det hela. Inget att rekommendera.

Inaktiv

knappast bannad, mer ombedd att gå ner från taket å fortsätta gankningen nerifrån ^^
sen fattar jag inte det roliga i att pvpa på lowbie-ställen, det är bara patetiskt
ser jag hordes lvl40+ som är i duskwood campar jag dom om jag har vägarna förbi ^^


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Haha, det är skittrist egentligen, men är man några stycken som väntar på AB eller liknande och har måttligt trist, så kan det vara lite småkul att retas med de små liven


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Gen
Medlem
Medlem

Det du absolut måste göra om du är i raidguild om du har tråkigt är att sätta din HS precis utanför raidinstancen, d.v.s. Utanför Naxx, AQ, eller tillochmed BWL (detta kommer ta sin lilla tid dock)

Edit:

Du gör detta genom att låta en polare sätta at war med fractionen och pulla innkeepern hela vägen till det ställe du vill ha HS'n på. Och sedan stänga av at war, då bör du kunna prata med honom en snabb sekund.

Inaktiv

haha ionass hur många gånger har man inte längtat efter nåt sånt ^^ synd bara om man är paladin och bubblar ifrån några arga hordes och hamnar rakt i ett raid som ska in i aq >.<

Medlem
Skrivet av ionass:

Det du absolut måste göra om du är i raidguild om du har tråkigt är att sätta din HS precis utanför raidinstancen, d.v.s. Utanför Naxx, AQ, eller tillochmed BWL (detta kommer ta sin lilla tid dock)

Edit:

Du gör detta genom att låta en polare sätta at war med fractionen och pulla innkeepern hela vägen till det ställe du vill ha HS'n på. Och sedan stänga av at war, då bör du kunna prata med honom en snabb sekund.

Funkar detta verkligen? Det vore ju rätt coolt att skryta med faktiskt 8)

1
Skriv svar