Vad ska man vara? :O

Medlem
Vad ska man vara? :O

Topicname is the shit! Vad ska man vara för att absolut ha max kul? Tänkte prova den där trailen när det nu för en gångs skull är gratis..

Medlem

Störa skiten ur folk med en rouge på en PvP server. Warlock i battlegrounds. Irritera folk med en mage i battlegrounds.

Valen är många.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Det men tycker är roligast är helt klart roligast.


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Gillar inte PVP så mycket så blir väl till att vara en mage i battlegrounds!

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Störa skiten ur folk med en rouge på en PvP server. Warlock i battlegrounds. Irritera folk med en mage i battlegrounds.

Valen är många.

ROUGE!

Inaktiv
Skrivet av astie:
Skrivet av Mellanare:

Störa skiten ur folk med en rouge på en PvP server. Warlock i battlegrounds. Irritera folk med en mage i battlegrounds.

Valen är många.

ROUGE!

Viste inte att man kunde vara smink i detta spel :-0

ROGUE!

Inaktiv

De roligaste och lättaste är defenitivt Hunters och Warlocks. Då får man ett pet som hjälper till, och jag fastnar alltid för att bli vän med mina pets och vill väldigt få gånger lämna dem för något bättre.

Men den roligaste char jag nååågonsin spelat i WoW, är en undead shadow/PVP-priest. Roxxxor.

heppa.

Jee
Medlem

Pröva dej fram. Kolla lite på dem olika klasserna på den officiela sidan om för- och nackdelar.
Själv har jag spelat ALLA klasser upp till lvl 20 och den jag fastnat för mest är Hunter. Har nu en level 60 Dwarf Hunter.


signatur

Eller inte?

Medlem

Ok, tack för svaren! Dock har jag bara 10 dagar på mig så ska försöka att bara köra på med en char så jag kommer någonvart i spelet.

Medlem

Kör med en Hunter om du vill ha det lättast. I PvE har du det otroligt lätt. Framförallt i början kommer du kunna ta hand om svåra mobs väldigt lätt. Dessutom kan du bussa djuret på dem och fly om det skulle knipa. Det är lite meckigt med djuren att lära dem skills och sånt men det är inget du behöver bry dig någon nämvärt om de första 10 dagarna.
F ö spelar alla Hunter och Rouge, så du kommer definitivt inte känna dig ensam.

Medlem

Tror bestämt jag har bestämt mig för att spela som Hunter!

Inaktiv

Priest är kul i bg's. man får en kansla av övertag när man kör mindcontroll på en av snubbe motsatt faction och kastar ner dom från lumber mill

Medlem

Hunter verkar inte bara vara otroligt bra samt kul att vara en Night Eld female med en pet ser riktigt fränt ut ochså.


signatur

AYY LMAO

Jee
Medlem

Night Elf female, hunter. Sen skaffar man en katt som kan prowla så kör du prowl, shadowmeld sen när det springer förbi en liten horde... BAM!!


signatur

Eller inte?

Inaktiv

vad är prowl?

Medlem

Det är när peten gör steallth (blir osynlig).:)

Inaktiv

Man kan väl springa runt med peten när den är prowl? eller bryts det när man rör sig?

Jee
Medlem

Nej. Men shadowmeld bryts om man rör sig. Prowl är precis som stealth.


signatur

Eller inte?

Inaktiv
1
Skriv svar