Är det värt att börja WoW igen?

Medlem
Är det värt att börja WoW igen?

Jo tjenare, jag slutade spela WoW i början av vintern för jag blev less, Men under senaste tiden har jag haft inget alls att göra, precis nada! Inget roligt spel jag vet om heller som kan hålla mig upptagen ett tag. och nu då på senaste tiden har mina känslor för WoW börja ta sig ann igen. och då undrar jag är det värt att börja igen, håller människor på att lämna spelet och är det inte många "nya" spelare i start areas? eller så kan ni tipsa om något annat roligt mmorpg? (har spelat också kört eq2)

Inaktiv

börja spela om du känner för det du har väl kvar din gamla char antar jag.. annars hoppar du in på en nyare server (info om det finns nog i www.wow-europe.com forumen) så hittar du nog folk i dom enklare områdena oxå ha så kul

Medlem

jag sålde mitt acc när jag slutade, så jag måste köpa nytt spel, men kostar typ 285 typ på webhallen.

Medlem

Personligen säger jag nej, det är det verkligen inte. Har själv fått förfrågan om att börja lira på nytt med en full grupp bestående av bara polare inom ett större och seriösare guild men bara tanken av att lira upp en ny karaktär med allt grindande och farmande som hör till så mår jag bara illa 8)

Medlem

Tror det där är lite beroende på person. Jag spelar med nöje upp min 4:e char just nu på samma konto på samma realm. Beror nog ganska mycket vad man är ute efter.


signatur
Medlem

Har man ingen main kan det bli riktigt tradigt o köra upp en ny guvve.

Om det är värt eller inte kan inte vi svara på bara du.

Folk lämnar nte spelet i drivor iaf det kan jag lova.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det beror ju lite på hur man tycker om spel överlag, personligen så gillar jag "Single player"-spel bäst då man inte behöver bry sig om andra personer alls. Man kan sitta alldeles för sig själv och slippa lyssna på (tyvärr i många fall) idioter, man kommer in mycket mer i story och spelupplevelsen blir bättre helt enkelt.
Jag spelar fortfarande för den delen.

Men som sagt, det beror alldeles vad man är ute efter i ett spel.

Medlem

Starta på ett nytt realm så kan det vara riktigt kul, särskilt om du råkar hitta ett av de bra guildsen i början så du kan hänga på dem i instanser och i pvp raids osv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar