kan inte använda några högerklicks komandon

Inaktiv
kan inte använda några högerklicks komandon

har fått problem med WoW kan inte tex högerklicka på någon för o duellera eller trada eller nått sånt. någon som har förslag på vad jag kan göra för o fixa till de?

Medlem

Första frågan är förstås om du har några konstiga UI moddar installerade så ta bort dem (döp om addon katalogen tex). Sen är det väl WTF och WDB katalogerna som skall döpas om/flyttas för att skapa nya sånna. Efter det så är mitt enda tips att installera om spelet.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Första frågan är förstås om du har några konstiga UI moddar installerade

konstiga?

men svaret är mods. hade samma problem och för mig var det en mod som hette confab. mitt tips är att gå igenom din lista och avaktivera de en efter en för att se vilken som orsakar det och bara uppdatera den så kommer det troligtvis lösa sig


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Eller så kan man skriva /duel, /inspect, /invite, etc, tycker det är bättre än att högerklicka.

Inaktiv

Hade samma problem, kunde inte ens se vad raidleadern sa. Det var Confab som strulade till det, blev tokig när man inte kunde lämna en grupp för man inte kunde göra högerklicks-kommandon hehe Finns det någon /-command för det, lämna grupp eller raid ??

Inaktiv

/leave


signatur

There is no place like AFK.

Inaktiv

det löste sig nu, var nurfed eller hur de stavas som strulade till allt. så nu fungerar de klockrent igen

Inaktiv

Jag hade samma problem. Det var en mod som heter Satrina buff mod (tror jag). Tog bort det så fungerade det klockers..

Inaktiv

Kompis hade samma och spårade det till satrinas buff frame också.


signatur

There is no place like AFK.

Inaktiv

Ganska irriterande att gå igenom alla mods för att få reda på vilken av dem som strulade...:)

1
Skriv svar