Global LFG och Call to Arms

Inaktiv
Global LFG och Call to Arms

Skrev detta på WoW forumet precis då det värkar va många som inte gillar Global LFG:

Citat:

Since LFG is now global the CTA addon now got a huge boost in usefullnes, no need to make sure
the entire realm has it, now it sorts all the incoming LFG/LFM mesages from the global LFG channel.

Sorting the "spam" in to a easy to read and handy list.

Medlem

Global LFG suger så hårt...


signatur
Medlem

Det det ändo inte att skriva i den för tillfället, jag kan det inte iaf.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Tycker det är bra, eller borde bli, har inte provat på en riktig realm än. xD

Medlem

Problemet är att alla använder den som en global chat. 1% av det som skrivs i den är LFG.


signatur
Inaktiv
Skrivet av cammo:

Problemet är att alla använder den som en global chat. 1% av det som skrivs i den är LFG.

Desto större skäl att använda Call to arms mao.

Medlem

Anti-spam addons ftw dårå.

Medlem

Jag njuter av kanalen. Så mycket knäppskallar som snackar skit. Lite avslappnande att sitta och läsa kl 3 på natten.


signatur
Inaktiv

Blev så le på allt spamm igår så jag la den i ett nytt fönster istället...


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Jag har förvisso inte spelat än sen patchen, men jag ser fram emot den globala LFG. Jag grindar ofta djupt nere bland elites is WS och Blasted och det brukar va segt att logga på en alt för att se om det finns någon som behöver grupp ibland när man grindar.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Fan global LFG channel är ju sjukt bra. Slipper man stå i någon stad för att få en grp.
Nu kan man grinda medans man letar efter folk. Det enda minuset är allt spam. Men det tror jag kommer avta på längre sikt.

Medlem

Problemet är alla som klagar i LFG över allt spam, som skapar tillochmed mer spam än vad spammarna gör >.<

Spammar nån ta /ignore, inget annat...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tycker det är bra. Sen är det upp till spelarna sjävla om dom gör det bra eller inte.

Medlem

använder inte lfg okar inte med tugget där .
har iofs call to arms som jag kan trycka in


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Global lfg spam kommer säkert att minska lite med tiden, men just nu har jag med lagt den i ett eget chattfönster som e dold.

Skitbra funktion dock, behövde en random BRD grupp för att smälta lite dark iron, hade grupp direkt. alltid nån som behöver atunement

Inaktiv

vad är CTA .. en addon?

Medlem

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

tyckte det var sjukt jobbigt första dagen med global lfg, men igår kväll var det inte så farligt

det enda som inte är så bra är väl att den är igång när man redan kör en instance oxå


signatur

Mamaz - 60 Priest - Skullcrusher http://wow.allakhazam.com/profile.html?1073818

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Nu har ju inte Call to Arms nått att göra med CTmod direkt.

http://hub1.netfirms.com/wowui/cta/


signatur
Medlem

Fixade CTA, men ingen verkar använda på Hellscream, eller använder jag det fel kanske? Får inte upp några gruppar iaf.

Edit: Nevermind, fick de att funka


signatur

Videomupp

1
Skriv svar