Jee
Medlem
Patch 1.12

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

Patch 1.11 har precis kommit ut men jag längtar redan efter nästa patch. Tror PvP kommer bli mycket roligare nu. Särskilt med World PVP.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

oO yes, asså om jag fattar det rätt så kommer det bli lite likt det pvp system som Dark age of camelot hadde altså att man har fort som man får ta över så andra sidan får t,ex mer xp så länge dom har x antal fort . skulle vara sååååå grymt om dom gjorde som daoc hadde .

Medlem

Man kan ju hoppas att de får till nått kul, bara det inte urartar och blir zergfest eller stenkastning som daoc blev i och med frontiers. ( vet inte hur det är nu dock, slutade spela ungefär då )


signatur

gorm streamar ibland!

Inaktiv

Mjo sant zerg fest hoppas jag att det inte blir, dock så tycker jag skälva grejen med att guilder t,ex kan äga keeps och skydda dom mot folk som försöker ta över tycker jag är äg ^^

Medlem

Enligt bilden ovanför så kommer shamaner få svärd=) Och NE's kunna bli paladins, om det nu inte är en warrior med det där pvp-setet>_<

Medlem

Iofs delar warrior och paladin pvp set utseende. Tier 1 warrior och Tier 2 paladin är likadana och vice versa.


signatur
Medlem

kommer nog bli kul med world pvp och jag gillar iden att köra pvp mot andra realems


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Chief-kun:

Enligt bilden ovanför så kommer shamaner få svärd=) Och NE's kunna bli paladins, om det nu inte är en warrior med det där pvp-setet>_<

Håll musen över karaktärerna så får du lite intressant bild text


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Detta kan bli riktigt intressant. Undra vad dom kommer hitta på för rogues....jäkligt nyfiken.

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Detta kan bli riktigt intressant. Undra vad dom kommer hitta på för rogues....jäkligt nyfiken.

Förhoppningsvis en del ganska stora ändringar i hur vår skadeoutput skalas med vårt gear.


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Chief-kun:

Enligt bilden ovanför så kommer shamaner få svärd=) Och NE's kunna bli paladins, om det nu inte är en warrior med det där pvp-setet>_<

Håll musen över karaktärerna så får du lite intressant bild text

I´m the JUGGERNAUT!

Dom har humor iaf.

Inaktiv

Ser nice ut.. Speciellt det där med Cross Realm Battlegrounds... Jag tycker fortfarande det är för hardcore med att gå upp i PVP Rank... Speciellt om man spelar Horde på en server som Haomarush där Alliance kanske vinner 9 av 10 gånger i Battlegrounds. Det tar liksom nästan en månads dagligt spelande för mig att gå upp i rank nu vid rank 8 snart 9. Om man är med i en bra aktiv guild(som jag tyvärr inte är) så lär det gå snabbare att plundra Naxxramas än att försöka sträva efter PVP Rank 14.

Inaktiv

Ska du nå högsta ranken så får du spela typ 10-11h/dag i ett par månader, vilken server du än är på. Visst skilljer det sig från server till server....men så stor skillnad är det inte.
Jag spelar på Ravencrest, där horde vinner 9/10 av matcher och det finns många Alliance som är Rank 14.
Hur man än vrider och vänder på det så måste man vara hardcore om man vill nå högsta ranken.

Inaktiv

du måste typ vara del av en jävla matematisk uträkning om du vill nå högsta ranken...
du måste gå med coops och se till att dom som står i kö före dig får bli r14 innan du själv osv, och kommer bli utslängd om du drar in för mkt honor en vecka (och reducerar då effektivt dina chanser att nå r14 till noll)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Jee
Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Jag spelar på Ravencrest, där horde vinner 9/10 av matcher och det finns många Alliance som är Rank 14.

Jag spelar också på Ravencrest (Kimanjo Dwarf Hunter) och jag hade tänkt förska bli rank 10, Just nu är jag rank 5 och jag börjar tvivla att jag verkligen kan bli rank 10. Tror det tar för mkt tid. :-/


signatur

Eller inte?

1
Skriv svar