Inaktiv
ZG enchants

Har försökt att ta reda på vad som krävs för dom där spelldmg enchanterna som man kan ha på legs och head men aldrig riktigt fått klart för mig vad som krävs.
Så nu undrar jag om ni kan hjälpa mig berätta vad jag behöver som mage för att skaffa dom och vart jag lämnar in sakerna också.
Tänkte skaffa dom efter patchen så jag slipper betala en sjuk summa pengar för en bok som jag hört inte behövs efter patch.

Sen en sak till, +18 spelldmg på shoulders, vad måste man göra för det?


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

ttp://www.wow-europe.com/en/info/basics/factions/zandalar/ <- där står allt du behöver veta, dock är ju infon för 1.10 och neråt.

Shoulder-Enchants kostar 15 Honor Tokens och Exalted

Mage Enchant:
Primal Girdle + doll + arcanum of focus

I 1.11 ska arcanum skippas och du ska ha en drop från antingen hexxer eller bloodlord, inte säkert vad just nu dock.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

kan droppa på båda ihop med "rätt" lila del (girdle i detta fallet) av vad jag har läst..
i 1.11 dvs

har lagt tre av den dyra sorten på mina healgrejer


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

m1
Medlem

har en primal hakkari girdle på banken som väntar på stormrage, den kommer fortfarande behövas i 1.11 alltså? vet att man slipper librams och en ny drop men inte om de tidigare dropsen fortfarande behövs

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

ttp://www.wow-europe.com/en/info/basics/factions/zandalar/ <- där står allt du behöver veta, dock är ju infon för 1.10 och neråt.

Shoulder-Enchants kostar 15 Honor Tokens och Exalted

Mage Enchant:
Primal Girdle + doll + arcanum of focus

I 1.11 ska arcanum skippas och du ska ha en drop från antingen hexxer eller bloodlord, inte säkert vad just nu dock.

Ok..nu har jag kollat på den där hemsidan men har inte hittat vart man ska lämna in sakerna dok.
Och om man kollar http://www.thottbot.com/?i=51370 så verkar girdle droppa från dom flesta bossarna i ZG.
Och det jobbiga är att jag måste skaffa 3 st såna där också -.-..1 til NW head, 1 till NW pants och en 1 till http://www.thottbot.com/?i=52828 (kanske skippar till dom)


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Schassen enchants gör du inne i instansen, ovanpå en ziggurat mellan Bloodloord och Madness grejjen.

Primal Hakkari xxxxxx droppar från alla bossar utom hakkar, men du behöver Girdl + docka + en extra pryl som är ny iochmed 1.11 som kommer droppa från Bloodlord eller Hexxer (har för mig det var de 2 iallfall)

Honor Tokens lämnar du in på Troll ön där du får alla andra quests


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Aha...så dom kommer ersätta dom där böckerna med yttligare en sak som man får från ZG -.-..varför ska dom göra så för...*sigh*


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Imo skönare att det bara blir dropps från ZG som behövs istället för att man ska behöva lägga ut 350-500g(+ quest kostnad då) för varje enchant...

Men det kanske bara är jag som tycker så ;o


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

librams som tidigare användes till zg-enchants kommer kunna turnas in mot en +20 nature res-enchant på leg eller head


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

librams som tidigare användes till zg-enchants kommer kunna turnas in mot en +20 nature res-enchant på leg eller head

trevligt! jag har inte lyckats sälja min senaste libram of rapidity, folk har blivit snåla!


signatur

Meep!

Medlem

/me ser inte fram emot att pynta epicmount priser för 20+ natureres


signatur

shortbow.gif

Medlem

Så Libram of focus för mig som lock kommer ge 20 nature res?

Inaktiv

y


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar