WoW-film! "The Caped Avenger" (Massvis med skoj!)

Inaktiv
WoW-film! "The Caped Avenger" (Massvis med skoj!)

Hallå allihopa

Jag ska fatta mig kort: vill bara tipsa om min senaste (och sista) wow-film. Den heter "The Caped Avenger" och ni hittar den här:

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22323

Jag har lagt ner väldigt mycket tid på just redigeringen, så visst, checka gärna Live Stream:en hellre än att inte se den alls men jag önskar att de som är intresserad tar och tankar hem filmen istället.

Om någon har frågor så svarar jag så gott jag kan, om vad som helst som rör wow/filmredigering eller annat som kan tänkas vara intressant i sammanhanget.

Slutligen vill jag önska er alla en trevlig sommar!

vänligen
hector

Jee
Medlem

Kollade igenom vissa bitar och kan ju säga att man har tröttnat på Rogue pvp filmer för längesen. Och jag orkar nog aldrig se en 20min lång pvpfilm. Tycker det blir lite långtråkigt.


signatur

Eller inte?

Medlem

Kommer en mer vettig/direkt kommentar när jag tankat klart den här, men kan bara instämma i föregående kommentar, väldigt många WoW-filmer är alldeles för långa.


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Efter att ha sett den kan jag bara säga samma sak som jag sa innan, alldeles för lång. Å andra sidan var den väldigt snyggt redigerad, samt att de enskilda delarna (så långt jag orkade titta var kul.


signatur

I never hate in plural.

Inaktiv

hehe, och jag som precis tankade en annan wowfilm som var 45 minuter lång(!!!), iofs tyckte jag den var i längsta laget

men aja, det är väl olika från person till person

Medlem

PvP filmer klarar jag typ max 5-10 min om det inte är extremet varierade fighter med lite roliga inslag osv. Har dock inte sett denna *sparkar lite på adsl modemet*


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Jee
Medlem

Förresten man kanske skulle lägga upp sin egna film någon gång. Den är 1:29 sec. Tror jag har ca 7000-8000ms i AV. Sen är det en sjungade gnome i slutet.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

hehe, ja varför inte?

Jee
Medlem

Jag ska nog fixa lite saker med den först. Den ser lite ofärdig ut.
Har ett ställe där jag kan lägga upp den men tror jag har slarvat bort lösenordet. Finns det något bra ställe att ladda upp filmer?


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Google video är riktigt sjuste om du inte jobbat så mycket med redigering/grafik satt du med lätthet kan låta andra se filmen i lite sämre kvalitet. Annars kan du prova filefactory och filefront. Båda suger någorlunda, men utbudet är annars rätt dåligt. :/

Jee
Medlem

Okej. Får ta och kolla på det någon gång. Har inte lust med det just nu.


signatur

Eller inte?

Medlem

Ser inte mycket pvp filmer, för oftast handlar det om överaskning än riktiga slag enligt mig (speciellt med rouges ). Dock är jag lite nyfiken på vilka program du använder för att redigera. Sysslar med filmredigering så mkt jag kan (går media, inriktar mig på film i höst), det är bara det att jag aldrig fått till det hela med effekter. Gillade blodstänket i början och hade en ide som den effekten skulle funka bra med, kan dock just nu endast saker som klippning å fadning


signatur

Videomupp

Medlem

Bara trist alltihopa, stängde av efter 2 minuter.

Inaktiv

grym film Hector! synd bara att det inte kommer fler filmer i den serien! 10/10


signatur

Mamaz - 60 Priest - Skullcrusher http://wow.allakhazam.com/profile.html?1073818

Inaktiv

Bästa PvP filmen jag sett på länge

[http://video.google.com/videoplay?docid=-2187464142824346831&...]

finns på filefront också orkar inte hitta länken bara


signatur

Furry Fury Warrior

Inaktiv

Hur kommer det sig att ni har en paladin i guildet med TF?

Inaktiv

Han fick ena bindingen på den tiden då ingen visste vad belöningen var för något. Paladin är iaf bättre än hunter.

Inaktiv

Gillar filmen, skönt ihopklippt och bra musik, Mucket fin

Medlem

Helt okej film, lite synd att du ska sluta då jag gillar uppföljare på pvp filmer.

Medlem

Lite väl lång, schysst musik och editering dock! Jag ogillar dock rogues, så den får en... 7:a

Inaktiv

Mumsig! Precis som dina andra filmer, mycket bra. Ger den 9/10. Gillar speciellt dansen i slutet

Trist att du slutar

mis
Medlem

nice film

vad heter chataddonnen?^^


signatur

etqw?

Inaktiv

Sol chat eller något liknande, minns inte riktigt eftersom jag inte lirar wow längre. Finns på curse-gaming i varje fall och jag minns den som mycket händig.

mis
Medlem

tackar, tror jag hitta det


signatur

etqw?

Inaktiv

Gillar dina filmer skarpt ! Lite tråkigt att folk drar betyg för att det inte är en klass dom gillar/sett många/ eller bara vill se stora siffror.

Bra editing, grym skill och skön musik. Enda minus är väl för skins och textures tråkigt att en så bra spelare lämnar...

Måste bara qouta(?) en på worldofwarcraftmovies.com...

" Another Undead rogue movie, no thanks"

Såg han ens filmen

Medlem

Efter att äntligen fått en hastighet på bredbandet man åtminstone kan uthärda, tankade jag ner din film. Jag är grymt imponerad. Eftersom jag inte tankat ner några WoW-filmer att tala om innan vet jag inte riktigt vad man kan jämföra med, men jag tyckte i alla fall att det var en skön stämning, mysiga klipp och hygglig musik. Absolut sevärd.
Fighterna i sig anser jag mig inte kunna bedöma eftersom jag varken har en lvl 60 toon eller rogue.

4 x

mis
Medlem
Skrivet av hector:

Sol chat eller något liknande, minns inte riktigt eftersom jag inte lirar wow längre. Finns på curse-gaming i varje fall och jag minns den som mycket händig.

hur kom det sig att du gav upp då?:o


signatur

etqw?

Inaktiv

Slutar dels på grund av att jag har blivit lite uttråkad på spelet, men främst på grund av skolan jag börjar till hösten. Man kan nog lugnt säga att jag lirat "en hel del" WoW. Jag var med från början i Blizzards family and friends Alpha, spelade hela europeiska betan (den stängda och öppna) och har lirat sen retail tills nu.

Alla slutar någon gång, den här gången var det min tur.

Här är tracklistan:
Tracklistan:
The Passion (of the Christ) OST - Bearing Down The Cross
Tool - Vicarious
APC - Pet
APC - Thinking of You
Foo Fighters - Times Like These
Prozzak - Sucks (to be you)

1
Skriv svar