Horde eller Alliance?

Inaktiv
Horde eller Alliance?

Yo!

Jag satt just och tänkte på vilken "sida" i WoW ni på FZ gillar mest, och då slog det mej som en blixt från en molnfri himmel att jag kunde starta (ännu) en stupid, meningslös och fantastiskt underhållande poll här!

Så, rösta på vilken sida ni tycker är bäst! Det behövs knappast sägas, men jag tror personligen att Horde får mest röster!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Gen
Medlem

Ouu...jämn ställning än sålänge.

Medlem

Horde är bäst


signatur

Meep!

Inaktiv

Det går inte att ha mer rätt än vad du har, Phobo!

Glory to the Horde!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

Lok´thar! For the horde! Men min main är ju alliance

Medlem

Spelar Alliance och har snart 3xlevel 60s.. Tycker dock att Horde verkar kul också, men det är två helt olika världar

Medlem

Horde är säkert kul när man kommer ur äckelbarrens men så långt har jag aldrig spelat. Har 3x60 på alliance sidan så jag lade min helt partiska röst där.


signatur
Medlem

Horde

Beror kanske på vilken sida man börjar sin första char på. För då blir man pumpad av info om att den andra sidan är mycket sämre. Så känner jag det iaf


signatur

Videomupp

Medlem

kör med både horde och alliance


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Alliance egentligen, mest för att blizzard la ner mer tid på att skapa deras grejor än hordes. Finns flera exempel men alliance quests o linande brukar vara mer knutna till wc lore o sånt (ex Onyxia prequest).

Inaktiv

horde äger men ändå spelar ja alliance -.- orkar inte spela upp en ny gubbe tycker det är så drygt


signatur

world of warcraft... world of nolife :D

Medlem

Röstade horde, spelar alliance. Nerf imba pvp racials!

Medlem

alliance så klart (söta gnomes ftw)
bara rednecks och cskids som lira horde (omg liksom coolt o lira ond o ful o idiot benrangel,kossor, me smash me orc)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

alliance så klart (söta gnomes ftw)
bara rednecks och cdkids som lira horde (omg liksom coolt o lira ond o ful o idiot benrangel,kossor, me smash me orc)

palydan..... men kossorna kan de gärna göra om till beasts o ge en egen faction.

Inaktiv

Testade att skapa en human för några veckor sen efter att enbart spelat horde. Jag droppade den efter en dag eftersom jag snabbt insåg att mitt hjärta ligger hos horde. Kändes rent olustigt att spela alliance. Trista miljöer på låga levels, stormwind var trist osv Durotar/Barrens ftw Tycker dessutom att horde har mycket bättre och trevligare flightpaths. Shadowprey och Revantusk village för att nämna några

Inaktiv

FOR THE HORDE!!

Medlem

alliance självklart ,horde är bara ugly bastards

skämt o sido så kvittar det för mig gillet röstade för alliance en gång i tiden så då blev det så.

Sen är det mer känsla i alliance nybörjar områden, hordes är ju mesta bara byhålor med nån byggnad här o där.

Men smaksak imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Har 2x 60 hordes så röstade på dem, även om jag tycker att alliance nybörjarområde är betydligt roligare(kan ju också bero på att jag dragit igenom barrens 10x+) och framförallt har alliance så mycket bättre musik(om man nu har på den)

Inaktiv

for the alliance!

Medlem

Hård som fan

Inaktiv

Bäst på? själv gillar jag alliance mest.

Medlem

Horde, dom är coolast, bäst, snyggast och starkast.

Medlem

Well, den stora frågan är vad du definierar som "bäst" i det här fallet.

Om vi exempelvis skulle ta ett gäng duktiga spelare och testa dem i PvE genom att först låta dem spela horde och sedan alliance så är jag övertygad om att de skulle lyckas bättre som alliance, även om röstresultatet säger annorlunda för tillfället. Detta för att vi har bättre fördelar i PvE.

Därav undrar jag alltså vad du definierar som "bäst", verkar som att många här har förväxlat det med "coolast" eller dylikt.

Medlem

Hjärtat ligger hos horde, alltid gjort, redan när warcraft kom

Bäst vettefan, så jag röstade på lika


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Horde såklart. Fast Alliance har vackrare karaktärer dock

Medlem

Just wait till BE
Kommer bli en massa naken dancer i Ogrimmar med Blood Elfes då Crusade kommer.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Alliance. Orkar inte med Barrens

Medlem

Man spenderar max 10 lvls i barrens.
Det är ju ändå end-game det handlar om och då är det /y Horde for teh Win!


signatur

Meep!

Medlem

Va? Barrens är fan höjdare jue. Underhållning från lvl 10-30 typ


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av Rincewind:

Va? Barrens är fan höjdare jue. Underhållning från lvl 10-30 typ

Barrens Chat <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

12
Skriv svar