Zalamander i AB(PvP Video)

Inaktiv
Zalamander i AB(PvP Video)

Glömde ju säga att jag la upp min lite halvt skämtsamma första någonsin gjorde PvP-rulle på google-video för er att avnjuta, den har även FZ-musik av JAM i sig. C64 Medly.

http://video.google.com/videoplay?docid=1867271119085347825&q...

börjar fint med en mage som försöka sheepa mig och nuka mig men nåt går snett å jag får chansen att göra det på honom istället.


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Webserver tack... Flash krashar bara min browser så jag tog bort dll filerna.


signatur
Inaktiv

Ja, vad säger man, du mer eller mindre definerar ordet "äga" i den där videon! Mucho impressivo

Medlem

Jag undrar hur många av oss vildabraxare du dödade 8)

Inaktiv

Den första var en vildabraxare faktiskt.
Dom andra höll jag inte så mycket koll på. å lothair, manus, eastman å domdär va ju inte ens där. :/

å tix, det är en annan länk på vårat forum om nu servern kommer upp igen nån gång.


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Låter som Lotus låten med lite remix eller nåt. Ser ut som din Netherwind focus proccar som attans iallfall, men buuuh trinket mage, nerf!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Visst bra video men inget speciellt, visar bara hur gimpad mages DMG är i endgame.


signatur

Furry Fury Warrior

Inaktiv

vad är de för mods du använder? skulle gärna få tag på dom till min mage. tack på förhand

Inaktiv

hmm du stavade fel på "the imp didn't have a chans(c)e
Fin video men det känns ju lite stereotypt med en hård klippt video av en NW mage som poppar ZHC (r.i.p) hela tiden.
*förlåt om jag verkad nedlåtande*


signatur

Internet är din vän

Inaktiv

Men det är bara några komiska inslag å vad tusan ska jag annars göra jag kan inte hjälpa att jag har fullt NW jag har det för att kunna raida bra sen får man massa gnäll att man har för bra gear så man inte kan ha några skills i PvP. bara tramsigt
Och trinketen man spenderade flera månader i tråkiga ZG för att få får man tydligen inte använda heller utan att bli mobbad.


signatur

There is no place like AFK.

Medlem

Zalamander så klart, du ska köra med twill

Twill!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Zalamander så klart, du ska köra med twill

Twill!

Hahaha

Inaktiv

jo det e klart ska man PvP:a och har magister set så tar man nog hellre på sig twill.

Twill = Skill


signatur

There is no place like AFK.

Inaktiv

Om jag hade samma utrustning så skulle jag bo i BG's

Inaktiv
Skrivet av Zalamander:

Men det är bara några komiska inslag å vad tusan ska jag annars göra jag kan inte hjälpa att jag har fullt NW jag har det för att kunna raida bra sen får man massa gnäll att man har för bra gear så man inte kan ha några skills i PvP. bara tramsigt
Och trinketen man spenderade flera månader i tråkiga ZG för att få får man tydligen inte använda heller utan att bli mobbad.

Menade att den blir nerfad i 1.11 dvs att den blir helt kass dvs R.I.P


signatur

Internet är din vän

Inaktiv

helt kass?
dom sänker den med 80 spelldmg och gör "hoppen" mindre
nerf? ja
helt kass? verkligen inte

klassisk OH NOES THEY DESTROYED MY GAMEZ FOR MEZ I WILL STOP SUBSCRIBING FU BLIZZ BURN IN HELL PLZ!

det är ju en balanseringsgrej, det är ganska trist att folk kan one-shotta varandra på avstånd sådär

och säg inte att jag inte vet vad jag snackar om, jag är lika beroende av trinketen som du, jag är shadowpräst.. det är lika stor nerf för mig (om inte större, jag castar fler instants) ;P


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

WTS power infusion?

Inaktiv

respeccat shadow nu! ingen power infusion inte..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Medlem

jo såg det, fegt

Inaktiv
Skrivet av Kråkan:

Menade att den blir nerfad i 1.11 dvs att den blir helt kass dvs R.I.P

NJA det e väl de som kör med AP spec(Trinket noobs) som whinear mest både trinkets och arcane power blir nerfade ju dock var det ett tag sedan jag körde med det jag gör mycket skada hela tiden istället och min spec får mer buff t.o.m i 1.11.
Fast inte i PvP dock men den nya improved scorch är nåt jag ser fram emot det kommer bli som om man hade arcane power hela tiden +25% dmg i raider när man väl byggt upp sin 5 stack och har fire power spec.


signatur

There is no place like AFK.

Inaktiv
Skrivet av Zalamander:

Men det är bara några komiska inslag å vad tusan ska jag annars göra jag kan inte hjälpa att jag har fullt NW jag har det för att kunna raida bra sen får man massa gnäll att man har för bra gear så man inte kan ha några skills i PvP. bara tramsigt
Och trinketen man spenderade flera månader i tråkiga ZG för att få får man tydligen inte använda heller utan att bli mobbad.

Pssstt...hört talas om Jantelagen


signatur

Furry Fury Warrior

Medlem

ZHC är fortfarande bättre för spells över 2 sec i 1.11, men helt klart så blev drakki-trinketen bättre i jämförelse..

Inaktiv

beror väl på vad man vill göra..
möjligen i pve så går det att göra såna där jämförelser men i pvp vill man poppa nåt, få 200 spelldmg, och döda nåt.. hellre än att poppa nåt, få mindre än 200 spelldmg, och döda nåt..
det som kommer efter det är situationellt


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Jo, det var mest i pve jag menade med mitt inlägg ska man väl säga!

Inaktiv

känns ganska hårt när en mage kommer och crittar över 2k på en

Gen
Medlem

En sak är säker, fire äger i PvP

Inaktiv

Du gen frost kan vara bra men jag orkar inte att ha sådana skills alltså snubben e ju helt galen.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4636070321435381196


signatur

There is no place like AFK.

Gen
Medlem

Shit Zalamander :> han bevisar att gear inte spelar nån roll, bara man har skills typ. Att sen använda Gnomish Engineering har ju alltid vart känt men denne tar ju det till skyarna. Riktigt rolig PvP-video med annat gött förutom fighter.

Medlem

Riktigt najs video faktiskt
nästan så man blir lite småsugen att börja spela igen


signatur

shortbow.gif

12
Skriv svar