Crushing Keyboards, Warrior PvP!

Medlem
Crushing Keyboards, Warrior PvP!

Här är en PvP-film jag gjorde ett tag sedan, inte den vanliga recklessness+berserkbuff-i-alla-klipp-filmen, jag har försökt undvika det.

Dypetris

Medlem

umm kunde ju gjort den typ 5 min lång eller nåt =P 20 min är lite väl långt om man inte bryter upp det med lite kul klipp osv... Ioförsig har jag aldrig gillat denna typen av film endå, bara en massa klipp av fighter du vinner ofta mod folk med så mycket sämre gear att det är nästan löjligt t.ex. shamanen du dödar 2 ggr, killen har ju för fasen elements prylar på sig, tier 0, de sämsta sakerna han kan hitta....

Och credits texten, byyyyt färg O.o

Edit: Inte meningen att såga den helt men en pvp film behöver ha lite intressanta element, särskilt när den är 20 min lång


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Visar han BARA grymma saker kommer nån gnälla på att han tagit bort hundra saker där det inte gick så bra, eller där han körde med CDs.... tar han som nu lite blandat, gnälls det över att han inte bara tagit med uberkills etc....

Annars gäller det "dåliga spelare" eller "Du e stark mot den klassen" etc etc....

Så se filmen, var glad, hade det varit annorlunda hade du/andra klagat på andra saker. Alla kan inte gilla alla filmer... och de flests MÅSTE klaga på någonting, annars blir de sura.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Wardancer:

umm kunde ju gjort den typ 5 min lång eller nåt =P 20 min är lite väl långt om man inte bryter upp det med lite kul klipp osv... Ioförsig har jag aldrig gillat denna typen av film endå, bara en massa klipp av fighter du vinner ofta mod folk med så mycket sämre gear att det är nästan löjligt t.ex. shamanen du dödar 2 ggr, killen har ju för fasen elements prylar på sig, tier 0, de sämsta sakerna han kan hitta....

Och credits texten, byyyyt färg O.o

Edit: Inte meningen att såga den helt men en pvp film behöver ha lite intressanta element, särskilt när den är 20 min lång

Det var då inte lite whine här, du kunde i alla fall försökt se på det possitiva som gör filmen lite annorlunda, jag använder inte recklessness, deathwish och alla trinkets i alla klipp, jag har inte berserkbuff överallt jag går. Jag har inte alltid bäst gear, jag crittar inte alla slag i alla klipp.
Du vet, spelet är inte BARA gear, trots att det är ett mmorpg.. Att elements-shamanen däremot också spelar dåligt är väll något annat.
Och ja, intressanta klipp kan vara en idé, men det finns inte många sånna som inte används i filmer redan, ripoff sucks.

Testa lite kreativ kritik nästa gång, det är mer uppskattat.

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Visar han BARA grymma saker kommer nån gnälla på att han tagit bort hundra saker där det inte gick så bra, eller där han körde med CDs.... tar han som nu lite blandat, gnälls det över att han inte bara tagit med uberkills etc....

Annars gäller det "dåliga spelare" eller "Du e stark mot den klassen" etc etc....

Så se filmen, var glad, hade det varit annorlunda hade du/andra klagat på andra saker. Alla kan inte gilla alla filmer... och de flests MÅSTE klaga på någonting, annars blir de sura.

Jo verkligen, härligt att det finns någon som har vett i skallen. Jag väntade mig en hel del skitsnack när jag postade filmen på olika ställen, men det blev faktiskt mindre än väntat, den blev ganska uppskattad.

Medlem

Umm jo det blev lite mer negativt än vad jag tänkt, och det är svårt att göra pvp filmer som man inte redan sett, och det blir alltid samma sak, 20 min av diverse crittar och vinster... Tyvär är det nog så att solo pvp i wow är rätt trist och förutsägbart. Hadde gärna sätt lite trevliga grupp pvp filmer typ en AB match eller dylikt, vad vet jag.

Men som pvp film är det ju igentligen inget fel på det jbara jag som ventlierade lite om pvp filmer i almänhet.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

ooh tankar nu, ska bli kul att se när jag kommer hem imorrn! alltid trevligt med filmer från fellow fz geeks 8)

Gen
Medlem

Tankar också. FileFront gör mig galen ! Det går så slött...men men. Testade Livestream men eftersom det är en PvP film så vill man gärna ha koll på detaljerna och det har man inte nu när kvalitén är som den är.

Skriver kommentar när jag fått ned HQ

Medlem
Skrivet av Dyppe:
Skrivet av Hukkie:

Visar han BARA grymma saker kommer nån gnälla på att han tagit bort hundra saker där det inte gick så bra, eller där han körde med CDs.... tar han som nu lite blandat, gnälls det över att han inte bara tagit med uberkills etc....

Annars gäller det "dåliga spelare" eller "Du e stark mot den klassen" etc etc....

Så se filmen, var glad, hade det varit annorlunda hade du/andra klagat på andra saker. Alla kan inte gilla alla filmer... och de flests MÅSTE klaga på någonting, annars blir de sura.

Jo verkligen, härligt att det finns någon som har vett i skallen. Jag väntade mig en hel del skitsnack när jag postade filmen på olika ställen, men det blev faktiskt mindre än väntat, den blev ganska uppskattad.

Vett i skallen? Tyst med dig, det där får ingen veta :evil:

En Hukkie har inget vett.... bara kärlek till warrior-pvpmovies.... och andra bra wowfilmer i allmänhet :>


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Gen
Medlem

Efter en timme så fick jag tillsist ned den

Alltså, jag orkade inte kolla på hela. Den är alldeles för lång och det blir alltför upprepande. Sen är ju vissa fighter roligare än andra. Kul när du möter något sådär skillade personer men dom mot oskillade scouts/grunts skulle kunnat klippas bort. Att plöja igenom 3 nubs kan inte vara spec svårt och känns lite godmode.

Nu lirar jag inte warrior och kan inte alla era skills o.s.v. men du verkar iaf skillad och vet vad du gör.

Jag hade velat se flera längre dueller mot någon riktigt skillade personer och kanske nån längre gruppfight o.s.v. Det är sådant som gör filmen spännande.

Så korta ned den till 5-10 minuter och plocka dit dom bästa fighterna så har du en 10 poängare

Medlem

^
|

Precis vad jag ville säga även om Gen kanske utrycker det lite bättre...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jobbar på en andra film nu, kommer vara ca 10-15 minuter, och innehålla solopvp, grupp-pvp med healers, något imba recklessness-klipp för att visa hur lätt det är att äga folk då (typ "pat pvp 2"), lite PvE. Kommer fortfarande vara mot både gimpade noobs och imba pro's, i och utanför BG's. Den här gången ska jag lägga ned lite tid på att edita filmen, hax-a-lot.

Gen
Medlem

Då ser vi fram emot den :>

Inaktiv

hehe jag gjorde min första PvP-rulle häromdagen bara på lite kul försökte ha roligt hela tiden å göra galna saker i BG
tror jagslänger upp den på google video för erat nöje.


signatur

There is no place like AFK.

Medlem
Skrivet av Dyppe:

Jobbar på en andra film nu, kommer vara ca 10-15 minuter, och innehålla solopvp, grupp-pvp med healers, något imba recklessness-klipp för att visa hur lätt det är att äga folk då (typ "pat pvp 2"), lite PvE. Kommer fortfarande vara mot både gimpade noobs och imba pro's, i och utanför BG's. Den här gången ska jag lägga ned lite tid på att edita filmen, hax-a-lot.

Pat fuskade.

Hans talents var på något vis 31/21/0, han hade Mortal Strike men även Death Wish (20% increase dmg during XX seconds) vilket kräver 21 points fury. Vilket man inte kan ha om man ska ha Mortal Strike, vilket kräver 31 points arms.

Så Pat hade en snygg video, men den är haxx :>


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Pats video var på PTR, där det var en bugg med warrior talents, inget haxx alls. Problemet var att många ser det som sanning. Dessutom hadde pat typ 15 healers med sig också...

dyppe då får vi se var det blir då


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Gen
Medlem

Men visst smiskade han på som en terminator

1
Skriv svar