Folk som "gått ner sig" helt spelet

Medlem
Skrivet av Gen:

Vaa? Du har alltså vart med om det ?!?
Så det funkar mao

Japp det funkar men som någon skrev så är det typ 0,1% chans att nått sånt händer.

Först va det bara en kul sak att flörta på låtsas men sen blev det msn, telefon och sen sluta det med att man träffades

Gen
Medlem

först oddsen att det är en tjej
sen att det är nån i sverige
sen att det är nån i samma stad/inom bekväm raide
sen att det klickar

=0.00001 chans ja

Inaktiv
Skrivet av Gen:

först oddsen att det är en tjej
sen att det är nån i sverige
sen att det är nån i samma stad/inom bekväm raide
sen att det klickar

=0.00001 chans ja

Mao funkar det! perfekt!! hehe

Gen
Medlem
Skrivet av Modemis:

Mao funkar det! perfekt!! hehe

Större chans att vinna på lotto då ju

Medlem
Skrivet av Gen:

Större chans att vinna på lotto då ju

Har aldrig vunnit på lotto.
Men kan säga att vinsten förra sommaren va större än någon lotto vinst i världen

Underbart är kort.........

Gen
Medlem
Medlem

Höll på att sänka min utbildning för några år sen när DAOC kom, spelade så mycket jag kunde i princip ett halvår under första året på universitetet.

Det sjuka var då att det var ett par som började utbildningen bara för att plocka CSN ett år och spela EQ eller dylikt för pengarna, dom killarna dök bara upp på kursregistreringarna, och då pratade de bara om spelet i fråga.

Det är väldigt lätt att hamna i fällan där man bara tänker på ett spel, men förr eller senare säger ju ekonomin eller andra saker ifrån. Finns det då föräldrar som inte bryr sig eller inte orkar säga ifrån så kan det säkert resultera i den situation som BigD beskriver. Det sjuka är att jag varit med om vänner som gjort i princip samma sak, men då gällde det Hash istället.

Nu för tiden så spelar jag inte mmorpgs längre även fast jag kanske saknar det ibland. Det känns viktigare att göra andra saker som att jobba eller spendera tid med min sambo. Där kommer single player spel in i bilden, de är inte lika tidskrävande och man kan stänga av när som helst utan att missa viktiga händelser.

Inaktiv

Fan, man blir ju nästan rädd av att bara läsa dom här inläggen!
Tycker synd om killarna som har fastnat framför WoW :'( .

Är det bara jag som tycker att Blizzard borde sätta en slags gräns, 24 timmar i sträck, sen får man inte köra på några timmar igen. Några skulle väll förstås försöka överlista gränsen, men då måste dom ju tänka på något annat

Inaktiv

WoW är ju mycket mer än ett spel som många säger men man kan ju ej låta det gå före andra grejer, fortfarande så är det något som är poå din dator inget i verkliga världen, och sedan är ju WoW väldigt dumt uppbyggd, skaffar man sig vänner som man raidar med i spelet kan man ju inte sluta.

Det är ju så det är upbyggt, alla behövs för att det ska funkar och det har blizard tänkt på när dom byggde upp det hela, i slutändan så är det helt vanligt folk som gårmiste om en massa grejer i sina bekantas liv bara för att om sitter och spelar, detta skiter ju blizzard i så länge dom får pengar för det!

På denna punkten är ju Lotro mycket bättre, efter en timme så säger spelet att du har spelat 1 timme och att du borde ta en paus.

Jag vet då jag själv spelar/har spelat MYCKET WoW, jag har slutat nu dock, jag känner det att det fins ju ingen poäng i att sitta 8 timmar om dagen och spela ett spel där folk bara e arga på varandra.

Mycket bättre att vara ute i solen och lata sig och drika en kall läsk än att sitta framför datorn och förvandlas till en anti-social PRO medlem, hehe

Medlem

Gräv inte upp två år gamla trådar Lusen.


signatur

<3

Inaktiv

När jag flyttade till mitt eget ställe blev jag total fast i wow ja bara satt i data mörkret och lirade dygnet runt varje dag, så fort saker blev jobbigt för mig eller jag mådde lite dåligt så flydde jag in i wow världen precis som en knarkare tar droger för att fly in i en annan värld. ja visste samtidigt att det var fel att tycka det vara viktigare att skaffa nya epix eller o få mera guld än att tex gå till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb. Det blev helt enkelt mitt arbete och ja kan säga att hade det inte varit för min älskade flickvän som slet i mig och var skit förbannad över detta "jävla" spelet hade jag nog inte slutat sådär självmant direkt.

Inaktiv

Det här var fan intressant, jag klickar på tråden, bläddrar ner en bit, sitter å funderar och ser plötsligt ett inlägg från migsjälv som jag gjort för skrivet 2006 där jag varnar för att spela för mkt etc, här sitter jag 2008 och har hamnat i precis samma sits själv.

Arbetslös, inga pengar kvar, försöker få in en fot hos soss så man iaf har dom pengarna osv.. helt jävla kört egentligen. Vad har jag fått tillbaka för alla dessa irl problem då? jo, min mage som jag berättade om i första posten är i en guild som nöter på M'uru i Sunwell Plateu för tilfället, har 8/8 av tier6 och endel delar tier6 jag bytt ut mot bättre. Imponerande va, min jävla lvl70 mage är kung i spelet och här sitter jag utanför i den brutala verkligheten utan jobb eller något socialt liv att hurra för, var det värt det? nej, helt klart inte..

Inom en vecka åker jag till Oslo för att jobba på flygplatsen tills jag har nog pengar att komma på fötter igen och lik förbannat går jag å tänker på att leasa en bra bärbar dator och skaffa internet så man iaf kan va med å raida ibland...

Det här spelet är helt jävla livsfarligt mina damer å herrar, håll er långt borta från det. Livet borde vara viktigare än ett jävla spel, alla gånger, det tog mig över två år intensivt spelande att inse detta..

Lycka till ni som försöker
- Saphirox aka Modemis

Edit: btw, ni som inspectar armory och undrar över mina 9.59% chance to hit så är detta mitt Brutallus set när jag är i grupp med vår elemental shaman som jag då får 4% ifrån samt 3% från talents som då gör att jag landar på 16.59% dvs, över cap.

Medlem

We need our Modemis back! DONT LET THE GAME TAKE YOU!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Modemis:

Edit: btw, ni som inspectar armory och undrar över mina 9.59% chance to hit så är detta mitt Brutallus set när jag är i grupp med vår elemental shaman som jag då får 4% ifrån samt 3% från talents som då gör att jag landar på 16.59% dvs, över cap.

Elemental shaman ger 3% med totem of wrath. Du behöver mer hit

Medlem

Usch! Sluta spela så mycket modemis!

Inaktiv
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Modemis:

Edit: btw, ni som inspectar armory och undrar över mina 9.59% chance to hit så är detta mitt Brutallus set när jag är i grupp med vår elemental shaman som jag då får 4% ifrån samt 3% från talents som då gör att jag landar på 16.59% dvs, över cap.

Elemental shaman ger 3% med totem of wrath. Du behöver mer hit

Inte om han är dranei

Skrivet av Stone:

Usch! Sluta spela så mycket modemis!

haha, säger mannen som spelat vid min sida every step of the way of är i samma guild

Medlem

Var inte igår man såg ett inlägg av modemis.

Hoppas att allt löser sig för dig och kika in lite oftare hörru


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Har precis börjar spela lite på Trail (10 dagar) var rätt kul men inte så kul. Inte speciellt snyggt men ska testa lite mer
Och vadå beroende, kör lite då ibland när man har tråkigt för det mesta kör man TF2 men kul att lira med några kompisar sådär.

Take me Blizzard, take my life!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Du vet inte vad beroende är förns du når maxnivå, en trail kommer bara ge dig försmak.


signatur

Videomupp

Medlem

Det är på lvl 70 när du "måste" raida flera dagar i veckan för att få bättre gear som det tar tid.

Eller, det tar ju såklart tid att lvla en gubbe också, men då bestämmer du själv när du ska spela.

123
Skriv svar