Kanske den nya Alliance rasen.

Inaktiv
Kanske den nya Alliance rasen.

Detta verkar som om det är sant.....men man vet ju inte.

http://pc.gamespy.com/pc/world-of-warcraft-expansion/705785p1...

Enjoy 8)

Inaktiv

(19:13:09) (@ivar) http://img116.imageshack.us/my.php?image=4116772yv.jpg
(19:13:09) (@ivar) http://img116.imageshack.us/my.php?image=4116784fb.jpg
(19:13:38) (@ivar) http://rapidshare.de/files/6661772/GMMovie.wmv.html

inte tankat ner själv än dock :>

edit: förbannade smileys!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Fan, jag som ville ha Fubolgs eller Ogres

Medlem

Kommer ni ihåg april skämtet för två år sedan? De var om en ny ras som var en ogre med två huvuden som kunde spelas av 2 personer, om det skulle vara den nya rasen så skulle jag börja spela wow igen bara för det.

Medlem

Moonkin hadde varit klockrent som ny ras om nu inte druiderna fått det som 31p talent, men andra favoriter hadde ju varit klart Ogres eller Forest trolls. Inte dessa tråkiga gubbar... Men man skulle ju få en "Wow, wtf?...... or no that makes sense" - känsla av det, och Draenai eller hur det stavas ger INTE det, mest "gäsp, så otroligt förutsägbart... boooring"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

fan då ja som trode stenhårt på mountin giants


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Moonkin hadde varit klockrent som ny ras om nu inte druiderna fått det som 31p talent, men andra favoriter hadde ju varit klart Ogres eller Forest trolls. Inte dessa tråkiga gubbar... Men man skulle ju få en "Wow, wtf?...... or no that makes sense" - känsla av det, och Draenai eller hur det stavas ger INTE det, mest "gäsp, så otroligt förutsägbart... boooring"

Den nya rasen är Eredar INTE Draenie.

http://www.wowwiki.com/Eredar

Eredar>Emo Elves

Medlem

Jag som ville ha nåt coolt.. :/


signatur

"desperate times takes desperate measures"

Medlem

Sakura, har du sett Eredar? Typ lika stora som Taurens, har tentakler i nyllet och ser allmänt elaka ut. Var dessutom orginal armen för Burning Legion. Eller vad tycker du er koolt? "Emo"-Alver som nån utryckte det?

Yup Wobbler, glad att vi slipper Draeni för dom är otroligt trista heh, go Eredar även om dem verkar vara lite elaka


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag har just sett bilder från Blizzards E3-monter, och där kan man på en vägg (eller affisch eller vad det är) klart och tydligt se en eredar iförd paladins PvP armour set samt en annan med prälle-rustning.

Så hett

Inaktiv

Detta kan vara en liten story för den nya rasen:

"As the thunderous steps of Archimonde's army approached the summit of Mount Hyjal, all hope seemed lost. The camps of Jaina Proudmoore and the Warchief Thrall were overrun, and the forces of Archdruid Malfurian Stormrage were fighting for their life.

Then, the moment feared by all those fighting for the fate of Azeroth arrived. The Night Elf army was overrun, and the great Eredar warlock, destroyer of countless worlds, arrogantly marched to the World Tree. With flames surging in his eyes, he grasped the trunk with one vile claw... and the entire summit was shattered in a burst of brilliant, white light.

When the radiance faded, nothing remained of Archimonde but a charred skeleton, resting in the branches of the fatally-damaged Nordrassil. Malfurion, Jaina, and Thrall emerged from hiding; it was all an elaborate trap designed by Malfurion to take advantage of the demon's arrogance. In his lust for the World Tree's power, he did not notice the gathering flock of wisps take their positions around him and detonate themselves in a torrent of nature's fury.

With their commander gone, the remainder of the Burning Legion's army was cast into disarray. Malfurion and his companions escaped from the summit of Mount Hyjal, and the remaining Night Elves silently reflected upon the sacrifices of their Wisp companions.

Yet, the spirits of the Wisps lived on. Floating invisibly throughout Mount Hyjal and nearby Felwood, they began to slowly intertwine with the demons that had taken up residence there. Almost imperceptively their presence began to twist the forms and minds of the local Satyrs and other foul, demonic creatures.

Now, a handful of these creatures have been transformed in mind and body; they have the thoughts of the Night Elf spirits coarsing through their veins, yet their bodies mutated to take the form of the last creature the Wisps had made contact with -- the Eredar warlock, Archimonde.

Ashamed of their foul appearance, these creatures took into hiding beneath the roots of the shattered World Tree, Nordrassil. Despite their attempts to hide themselves from the outside world, they found themselves under constant seige from the demons who came to view them as abominations.

Now, with their very existance threatened, these Eredar -- demon in form, Night Elf in mind -- have made an impassioned plea to join the Alliance."

kolla även in denna adress för lite bilder:

http://thisisgame.com/board/view.php?id=46587&category=8001


signatur

(V)Ò_ô(V)

Medlem

Även om det inte blir det så skulle Drenai funka ganska bra in i storyn. De hatar orcherna eftersom det är dem som slaktat dem, med massa mellanhistoria. De skulle lätt gått med alliance i ett försök att hämnas.

Hmm kommer inte ihåg Eredar. Fanns de mkt i Wc3? Kanske bara jag som är blind...


signatur

Videomupp

Medlem

Även om det inte blir det så skulle Drenai funka ganska bra in i storyn. De hatar orcherna eftersom det är dem som slaktat dem, med massa mellanhistoria. De skulle lätt gått med alliance i ett försök att hämnas.

Hmm kommer inte ihåg Eredar. Fanns de mkt i Wc3? Kanske bara jag som är blind...


signatur

Videomupp

Inaktiv

Här är en film och jag tror den talar för sig själv..

mms://windyvod.hvod.nefficient.co.kr/windyvod/thisis/E3 2006/WoW_E_Intro.wmv

*ni får kopiera och klistra in den i en annan ruta*


signatur

(V)Ò_ô(V)

Medlem

Verkar otroligt coolt och då kanske hyjal blir en lowlevel zone. Gillar iden skarpt som blizz har byggt upp nu.


signatur
Medlem

Storyn känns lite cheesy, demoner i form och night elves i sinnet, jaja alla rp'ande halv gudar och demoner på Argent Dawn kommer la få orgasm av det heh.

Men dem ser rätt trevliga ut och är ju lika stora som taurens, men deras racial verkar vara PvE orienterade om det jag såg med +1% tohit aura stämmer. Dvs igen får Horde en ras med pvp racials och alliance får en ras med PvE racials, lite skumt tucker jag...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

http://www.nytimes.com/2006/05/09/technology/10warcraft.web.h...

Jag är förvirrad. Så Draniea är släktingar till eredar............wtf?!

Medlem

Gå till WoW-Europe och ladda hem trailern...
Så får ni se allt...

Medlem

Ah så här ska det vara, Eredar var en ras som "the burning legion" blev intresserade av och tog kontroll över eller liknande. Men en av deras ledare gillade inte det och flydde med andra Eredars som inte ville vara med i Burning legion. Dessa "outcasts" kallade sig för Drenei. De fann en hemvisst och träffade Orcherna. Men Kil'jaeden, före dette Eredar, fann deras gömställe och korrupterade Orcherna, som gick in i en "bloodlust" och dödade 80% av alla Drenei. De överlevande blev muterade av de mörka magier som Orcherna använt, och blev flera olika småraser. Därför ser de mer annorlunda ut i WC3: TFT än i de Drenei som WoW ska få. Så alla hade rätt på sätt och vis

Allt finns på www.wow-europe.com nu


signatur

Videomupp

Medlem

Dom ser väldigt odetaljerade ut


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Medlem

Verkar summera storyn ganska bra.... riktigt löjligt... intressant hur dessa muppar kommer landa som lvl 1, bra styrka att skicka ut på ett uppdrag...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

hehe, jävla bra grej det där

Medlem

Jag tycker de går väldigt.... underligt. Jag antar att det är ett tecken på att det fortfarande är lååång tid kvar innan expansionen kommer... De rör sig ju som robotar. ser ju jättefult ut, och då menar jag både Bloodelfs och Dreinei.

Medlem

Dessutom verkar Dreaenei vara VÄLDIGT låg poly, tillochmed för wow standard, eller är det bara texturerna som är riktigt tråkiga på dem, jaja... Hadde för mig blizzard sa att de 2 nya raserna skulle vara lite mer detaljerade än de gammla...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

“They have these cool forehead features, and one of the customization features is switching around these facial features and the tendrils hanging beneath the chin and so on.”

Jätte coolt att man kan bygga sin egen vattenskalle.

1
Skriv svar