Vilken server spelar ni på?

Inaktiv
Vilken server spelar ni på?

många vill ha tillbaka den så jag skriver bara så ni vet ;>

<<<<Bloodhoof :D.... (cp server :S)

60 human Lock :>

Medlem

Bloodhoof


signatur

Meep!

Medlem

Kor'gall ^>^


signatur

"desperate times takes desperate measures"

Inaktiv

Skriv vad ni kör för ras/class/level, osv.

ShatteredHand Undead warlock level 60.

Medlem

Shattered Hand, Lv 16 troll priest. Just bytt server från dreanor och jag längtar tillbaka, bytte för mina kompisar bytte Alltid laggigt och (så långt jag kommit) fylld till bredden av barnsligt folk. Barrenschatten är i princip idiotisk. På dreanor har ja en lv 47 tauren hunter, en lv 30 undead mage och en lv 38 troll priest.


signatur

Videomupp

Medlem

Neptulon, 60 orc hunter

Inaktiv

Phobo vilken lvl och ras? o.O

Medlem

Bloodhoof - 60 - Undead Rogue !!


signatur

Meep!

m1
Medlem

Har nyss migrerat från Shattered Hand till Frostmane. Bara plus än så länge
Kör med druiden i signaturen.

Medlem

Jag spelar på Defias Brotherhood.
Nuvarande main är en level 57 gnome warlock (har en gammal 'lock på Burning Legion, från innan jag bytte server). Alts har man ju i mängder också, givetvis.

Inaktiv

Emerald Dream.
Rogg, Nightelf Fury Warrior lvl 60.
Medlem i gillet Angels of Ares.

Inaktiv

Ändringar för mig

Haomarush: (PvP)

Horde:
Remow --> Artcher, lvl 60 - Orc, Warrior
Remow --> Jeenie, lvl 60 - Troll, Priest <-- Main
Remow --> Jeena, lvl 47 - Troll, Mage
Remow --> Chooper, lvl 3x - Orc, Hunter

Game on !!!

Inaktiv

Tjena grabbar.
Det här med att alla skriver in vart ni spelar på det här sättet är ingen bra idé eftersom man då måste sitta å surfa igenom hela tråden för att se vart folk egentligen spelar. Jag har tex ingen möjlighet att på en sida här se hur många som spelar på Haomarush, utan då måste jag längst ner till Remow's inlägg innan jag ser det.

Detta blir ju snabbt väldigt jobbigt så jag föreslår att vi inte längre lägger till nånting i den här tråden utan vi använder den jag gjorde som länkar till FZ's wikisida där alla kan lägga till info på samma ark så att säga. Då blir det överskådligt och bra.

Alltså, inga fler bidrag i den här tråden utan gå vidare till http://wiki.fz.se/Lista_%F6ver_WOW-spelare_p%E5_FZ och skriv in era karaktärer där. Det är väldigt enkelt, klicka på fliken "Redigera" som finns längst upp på sidan, skriv sedan in era nya karaktärer på rätt server och rätt faction (Horde, Alliance).

- Mvh Modemis

Medlem
Medlem

Wow, vissa har problem med läsförståelsen.


signatur

I never hate in plural.

Inaktiv
Skrivet av Fraizer:

Hellscream - lvl 60 - Undead Mage.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1196710

Gå in här och lägg till informationen själv, kolla gärna den officiella tråden längst upp här i forumet.

http://wiki.fz.se/Lista_%F6ver_WOW-spelare_p%E5_FZ

Inaktiv

Hur lägger jag till en ny server då?

Quel'Thalas finns ej med i listan

Inaktiv
Skrivet av cabante:

Hur lägger jag till en ny server då?

Quel'Thalas finns ej med i listan

Längst upp på sidan har du en flik som heter redigera, tryck där och sen kopierar du en server som redan finns och ändrar namnet på servern till Quel'Thalas och lägger till din karaktär på rätt plats under Horde eller Alliance.

Medlem

Ragnaros, Horde. Se min signatur ->

1
Skriv svar