vilka serverar har dom koraste bg köerna?

Inaktiv
vilka serverar har dom koraste bg köerna?

på Bloodhoof är det alltid över 1timme med Ab och 20minuter med WSG(WSG suger) så jag kör nästan bara ab, wsg nån gång ibland om jag har ett team...

Inaktiv

Vi på ShatteredHand innan migrationen hade typ 1-7 Ab upe hella tiden. Runt 1-6 Bg's osv. Typ 3Av.
En riktigt bra PvP server. Sen kom migrationen och förstörde allt. >:-]

Medlem

Nya servrar brukar ha ganska bra BG. Vek'nilash däremot har inte så mycket på lowlevel (Cromaggus hade mycket mer när den va ny tex) men det kommer säkert ändras när fler och fler blir högre level. Neptulon har även den väldigt kort tid på WSG/AB under helgen beroende på vilken som ger mer honor. Nya servrar är det även lättare att ta ranks på.


signatur
Medlem

Dreanor har en ganska skön BG, dock går det i vågor.


signatur

Videomupp

Medlem

Bästa är att leta upp en helt ny pvp server och köra på den, alltid fullt röj i AB och WSG från lvl 19+ typ. Det lugnar ju ner sig efter ett par månader oftast men men...

Men det viktigaste är att hitta en server med lika mycket folk på båda sidor eller ha tur och komma på den sida med minst folk...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av PrizmaN:

Vi på ShatteredHand innan migrationen hade typ 1-7 Ab upe hella tiden. Runt 1-6 Bg's osv. Typ 3Av.
En riktigt bra PvP server. Sen kom migrationen och förstörde allt. >:-]

Det är fortfarande instantköer för horde, mest nice

Magtheridon har ca 20-60 min köer för både wsg och ab, som alliance. Horde har då självklart instantköer -.-

Gen
Medlem

Skullcrusher (Horde) har en WSG på 1-20 minuter, AB på 15-30 minuter och AV på 1-3h. Allysarna har det dock mkt bättre vad jag hört. Ofta insta-AB/WSG. Nu ska som tur var 2 horde gillen springa över till annan server så köerna lär gå ned lite. Sen har folk PvPat av sig en smula också = kortare köer, snabbare stigning i rank.

Inaktiv

bah, jag vill vara på en bra server :S

lite köer och mycke pve

Medlem

På Ragnaros är det inte världens längsta väntetid... Brukar inte precis räkna den, men man kommer tex. in i AV inom 20 minuter för det mesta.

Medlem

Har en kompis som spelar mycket på Ragnaros och den är helt okej.

Det är INTE Trollbane i alla fall, extrema köer på den..

Inaktiv

har inte så mycket erfarenhet av stormscale battle ground på alliance men offtast är det korta köer

Medlem

Hörde av en kompis att BGs skulle bli gemensamma för alla servrar i någon senare patch, kan däremot inte hitta länk om det, så inget bekräftat. I vilket fall, om det går igenom behöver man inte bry sig om vilken server man är på pga BGs eftersom kön kommer vara gemensam.


signatur

I never hate in plural.

Inaktiv

Neptulon var mycket bra tills vi drabbades av det skumma problemet att alla horde bara vill spela WSG för de vinner hela tiden där och alla alliance bara vill spela AB för de vinner där hela tiden så nu sitter folk på alliance å väntar timmar för att få spela AB och horde sitter i timmar å väntar på WSG.


signatur

There is no place like AFK.

Gen
Medlem

Konstigt problem där Zalamander Har ni lyckats lösa det?

Medlem

Scarshield Legion är exakt lika dan, AB är oftast 2-3 Horde mot 15 allys, och WSG är typ 5-6 allys mot 10 horde. Skit tråkigt.

Ibland får man full wsg 10vs10 match men sen startar en AB och 5-6 allys försvinner direkt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar