va trevligt det blev

Inaktiv
va trevligt det blev

helt ok denna gång <3

Inaktiv

wää.... jag känner mig vilsen


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Jag tycker det blev riktigt underbart jag


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

ser ju helt ok ut fast det är väldigt ovant

Medlem

För ljust! Nu måste jag tända en lampa för att läsa forumet.

Fula smileys...

Medlem

På tok för ljust. Får ont i ögonen när jag tabbar ur nu för tiden. Förr va FZ en tab som låg för att inte ge så jävla mycket ljus på väggen brevid en svartfärgad IRC klient.


signatur
Medlem

Jo det är lite för ljust om man jämför med gamla, men man vänjer sig väl.

Nu måste jag testa lite smileys här
:P:evil::O:O:O


signatur

Meep!

Inaktiv

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=435 <-- Det går ju faktiskt att färga om efter eget tycke om man är någorlunda händig.

Medlem

färgerna är ursköna Var lite mörkt och mystiskt innan, det är ju inget hackerforum

Medlem
Skrivet av cOBra:

det är ju inget hackerforum

Haha

Nej, det är sant i och för sig. Jag har skrivit det på andra ställen, men Fragzone för mig kommer alltid att vara svartfärgat, så att säga. Nya stilen är snitsig som attan, men den skulle ha varit liiiiite mörkare, tycker jag.

Jag ska dock försöka mig på att knåpa lite med utseendet, via den där Firefox-extensionen.

Medlem

Gillar att man själv kan anpassa vad man vill ha för nyheter, en del känns ju som det kvittar liksom. Sen att dom tar ett steg närmare mot att bli ett fulländat community kanske inte är så dumt.

Medlem

Gillar det, skönt med ljus

Medlem

Jag tycker att det blev ganska bra!

:):):):):)

1
Skriv svar