Medlem
Connection

När jag lirar så kan jag helt utan förvarning bli "disconnected from server" Jag har sett tips på att man kan lösa detta genom att ändra nån inställning på Nätverkskortet. Jag har INTE denna inställning på mitt kort. Det är antagligen så att wow skickar för stora paket eller liknande.
Jag har prövat att installera om och sådant. även tagit bort alla addons och rensat tjolahop tjolahej. Jag har inget router eller nått sånt skit, utan jag är inkopplad direkt in i bredbandsmodemet. Och det är inge vajse med hastigheten heller. Skit är vad det är. Händer väl 3-5 gånger i timmen.
Nån som har nått tips ?

Medlem

Hade samma problem här när jag bytte nätverkskort. Det du gör är att du testar att avinstallera nätverkskortet, sen så smäller du på en äldre drivrutin på den och testar.

Om du skriver vilket nätverkskort du sitter på så ska jag försöka hjälpa dig mer specifikt.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jaaaa du, Det är nått gammalt skitkort från början av 90-talet. Ska söka runt lite och försöka ta reda på vad det kan vara för nått. Mitt interna gick sönder för nått år sen, då hade jag det här liggandes. Har funkar fin-fint upp till patch 1.9. Det var då problemen började.

Edit. Det var ett SMC EZ Card 10/100 PCI (SMC1211TX).
Edit2: Nu har jag testat både nya och gamla drivrutiner. Problemet är större än nånsin, nu kan jag bara logga in, och hoppa in med gubben, så står det bara still i några minuter, sen blir det "Disconnected from server"

Inaktiv

Har samma problem, tror dock det kan bero på servern, För vissa dagar blir ja inte utloggad överhuvudtaget, andra är det helt otroligt, blir lite jobbigt när man är i MC o lirar när det händer =/

Medlem

Jag vart så jävla trött på skiten så jag sa good bye och adjöss till guildet igår, skrev /gquit och deletade bort varenda gubbjävel. En guildie blev väl glad ivarjefall. han fick pengar och blåa BoE från 10 karaktärer.

Medlem

Jag förstår inte varför man alltid ska hålla på och ta bort karaktärer, kan man inte bara lägga ner tills man får till det? :/


signatur

"desperate times takes desperate measures"

Medlem

Det tyckte mitt guild också, Jag lirar på en RP-server sen ett år tillbaka. så det var mycket folk man sa hej då till, många kramar och många tårar.

PS. Jag blev disconnectad 9 gånger under den tiden jag sa hej då. De förstog varför jag sluta.

Medlem

Har startat en Gnome Warlock på en PvP-server istället. Dingade precis 21 med den. Aaaningen bättre med disconnects. men de är fortfarande minst 3 gånger i timmen.

1
Skriv svar