Så skapas filmmagi i Guild Wars 2

Ish
Medlem
Så skapas filmmagi i Guild Wars 2

Jag kan inte hålla mig värst länge till alltså..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Medlem

Om detta spel lyckas täppa igen allt som var dåligt med första Guild Wars så kommer World of Warcraft faktiskt få riktigt farlig konkurans. Jag har streamat ArenaNets mässor från Gamescom sedan dag ett, och gått igenom alla videos från mässan som finns där ute, och det ser ut att bli episkt!
Lycka till ArenaNet!

Medlem
Skrivet av niko:

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Skrivet av niko:

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Skrivet av niko:

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Epic eller?

Medlem

Epic! Epic! Epic! Håller på att explodera av lycka!
Vill fan åka till deras HQ och hälsa på och träffa dom, se deras studio!

Medlem

EPIC!11!!11!!!½! (För killen med trippelposten gjorde det inte tillräckligt tydligt )

Medlem

Så galet frestad att installera GW igen... Har inte ens rört expansionerna som jag fick av en vän!

Medlem

Kul att se hur de gör filmerna. Jag gillar deras stillbilder.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Personligen tycker jag faktiskt att artisterna på Arena.net som jobbar med Guild Wars 2 är lite vassare än Blizzards artister. Kanske är det för att de gör en lite mer realistisk stil än Blizzards något cartoony stuk, men de gör otroligt snygga saker.

Det är bara kolla på det som finns på deras sajter (från tidigare spelet också). Plockade ner ett antal wallpapers från GW2 som jag la till samlingen.

Medlem

Fina grejer!

Jag kanske är lite skadad, men hur har dom det med ergonomin på arbetsplatsen egentligen? Små sketna skrivbord och musmattan alldeles på kanten av skrivbordet. Och inte ens riktigt bra kontorsstolar.

Medlem

De har helt klart förtjänat det, det man sett av gw2 från gameplay, läst på alla deras bloggar osv... Det har enligt mig alla möjligheter att bli ruskigt bra. Epic!

Inaktiv

ArenaNet har tagit god tid på sig på det gör inte mig något om de vill ta lite tid till för att få allt så rätt som möjligt. Självklart kan man inte dra några slutsatser än, men att säga att GW2 är på väg åt helt rätt håll och ser fantastiskt vackert ut i alla dess vinklar är ingen lögn
Blir ett direktköp på detta när det släpps!
Nu måste sätta igång GW och bara flumma runt lite känner jag

Skrivet av KnäckeHäxan:

Jag kanske är lite skadad, men hur har dom det med ergonomin på arbetsplatsen egentligen? Små sketna skrivbord och musmattan alldeles på kanten av skrivbordet. Och inte ens riktigt bra kontorsstolar.

haha xD
Tror dom har det helt okay. I "Making of" filmen till Nightfall så flummade dom runt på medicinbollar och annat gojs så det är nog inte så illa som det ser ut

Skrivet av Yabba:
Skrivet av niko:

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Skrivet av niko:

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Skrivet av niko:

Guild wars 2 kommer bryta allt vad vi vet i form av dagens grind fest mmo.
EPIC är ordet!

Epic eller?

Tripple epic rainbow! omg! omg! omg!

Medlem

Guild Wars 2 är det första Nex-gen MMO, kommer bli episkt, Sen är det jävligt bra gjort av Arenanet att få Gamescom 2010 award, jag menar tillverkarna av WoW Cataclysm, Diablo 3. Assassins Creed 2: Brotherhood, Call fo Duty 7, Need for Speed var där så det är inte precis lätt att få den.

Medlem
Skrivet av kyostize:

Guild Wars 2 är det första Nex-gen MMO, kommer bli episkt, Sen är det jävligt bra gjort av Arenanet att få Gamescom 2010 award, jag menar tillverkarna av WoW Cataclysm, Diablo 3. Assassins Creed 2: Brotherhood, Call fo Duty 7, Need for Speed var där så det är inte precis lätt att få den.

men det va tydligen inte newsworthy.. :evil:


signatur

spriten räddade mig från sporten

1
Skriv svar