Konceptbilder på nya Operation Flashpoint

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Snygga konceptbiler, men VEM FAN bryr sig om detta spel??? Så länge Arma2/OA/Bi studios regerar så finns det aldrig någon anledning att leta efter någon ny krigssimulator även om OFP2 aldrig var det.

Kreativiteten och ideerna för moddning i Arma2 är oändliga så till vida att man håller sig inom ramen av militärgenren...

Det kommer ALLTID att finnas idioter som bara blint följer ett namn och marknadsföring utan att bry sig om spelets faktiska substans. När de dessutom påhejas av s.k. "professionell spelpress" blir effekten ännu större.
Således skiter pöbeln i att ArmA 2 i precis allt utom namnet (utvecklare, kod, spelmekanik, moddbarhet, scriptsystem) är uppföljaren till Operation Flashpoint och dessutom det bättre spelet med så grova mått att man får gå till astrofysiken för att beskriva skillnaderna.

Codemasters har tjänat grova pengar på att kasta in lite modeller i i ett rallyspel, ljuga så att de blir blå om spelet och släppa det för att direkt dra in supporten för det. De skrattar hela vägen till banken. Skall vi se om det upprepas?

Medlem

Jag blir arg när jag tänker på Dragon Rising-skandalen... altså bryr jag mig. >:(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Om dom där bilderna ändå va ingame

Skrivet av Emetic:

Så går det när man gör spel för konsoler. Det blir bara skit

Ja de går verkligen skit för spel på konsol, verkligen.

http://www.gamerankings.com/browse.html

Vart var de första pc-spelen låg nu, och låg inte 360-versionen på en högre placering?

Tycker verkligen synd om er som är anti-konsol, ni går miste om så otroligt många bra spel.

Hur kan vi gå miste om otroligt många bra spel då dom flesta kommer till PC? Bara några få som man bara kan köra på konsol.. bara därför jag köpte en PS3a. För att kunna spela spelen som bara kommer dit som är bra.

Medlem

Finns för många liknande spel just nu för att detta ska vara intressant imo.

BC2, COD, operation Flashpoint, ARMA (fast vem fan lirar det? oO ) Medal of honor som ska släppas osvosv, kan nämna 30 till.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Finns för många liknande spel just nu för att detta ska vara intressant imo.

BC2, COD, operation Flashpoint, ARMA (fast vem fan lirar det? oO ) Medal of honor som ska släppas osvosv, kan nämna 30 till.

BC2, COD och Medal of Honor är lättsamma arkad-FPS.
OFP:DR visade sig också vara ett arkad-FPS då Codemasters svek och gjorde ett skräpspel.

Original-Operation Flashpoint, ArmA och ArmA2 är soldatsimulatorer och den enda gemensamma nämnaren med föregående spel är att man kan skjuta på folk.

Vem fan som lirar ArmA/ArmA2? Tja, betydligt fler än de som lirar OFP:DR, att döma av hur aktiv communityn är. OFP:DR dog ju i princip en månad efter release, medan OFP/ArmA/ArmA2-communityn aldrig har slutat spruta ur sig moddar och har haft en stor aktiv spelarbas oavbrutet sedan nio år tillbaka.

12
Skriv svar