Legendary: The Box filmat

Robot
Inaktiv
Legendary: The Box filmat

10 fps yeah!

Medlem
Medlem

Utvecklarna av Turning point *stänger av filmen*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Kändes som Half-Life 2 rip-off vid tornet.
Men ja... var inte ens sugen på Turning Point så man får väl hoppas detta blir bättre.

Mycket bättre.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Laggar redan på min dator.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Är jag helt ute och cyklar om jag påstår att musiken kommer från filmen 300?

Avstängd

Ärligt talat så ser det inge vidare ut

Medlem

Turning Point är så hemskt töntigt att utvecklarna inte kan ha högre IQ än 15, which leads me to believe att det här kommer suga.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Bara jag eller har FZ börjat bli slarviga med deras stream?

Medlem
Skrivet av Petah:

Bara jag eller har FZ börjat bli slarviga med deras stream?

det är inte "streamen" det är fel på, utan filmen är så här. varit inne på andra sidor som haft filmen och samma sak där.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag vill bara rätta till en sak för er, det heter numera Legendary.

Inaktiv
Medlem

Haha samma utvecklare som Turning Point... haha

Medlem
Skrivet av FZ:

Spark Unlimiteds FPS Turning Point: Fall of Liberty har verkligen inte tagits emot med armar

Bar kunderna hem det i tänderna då, eller bad de kassapersonalen att stoppa in den i ryggsäcken?

Skrivet av FZ:

Se rullande material från en pre alpha-version av den actionpangaren.

Rätt knäpp meningsuppbyggnad, är ni trötta redan klockan tio?

Med lite röta så har en bra story som kompensation, för det här såg inget vidare ut. Möjligen för en pre pre pre alfa.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

"Nää hörni grabbar, folk gillade inte vårat FPS. Vad ska vi göra?" -"Oh, jag vet! Vi gör ett FPS som omväxling!"

-_-

Medlem

Jag ÄSLAR iden och tycker att grundkonceptet är ett av dem intressantaste på länge. Men ju mer man ser desto mer "Vafan?" känsla får man. När gripen tar tag i helikoptern så ser det riktigt najs ut, men modellerns känns fattiga.


signatur

Videomupp

Medlem

Kommer antagligen vara skit men vi får väl alltid hoppas att de gör något vettigt... Iden med Liberty var också jätte bra men...ni vet vad som hände...;)

Medlem

Ärligt talat en studio som har potential, men turningpoint är inget man betalar pengar för och är glad för det efteråt.... Detta verkar inte helt värdelöst intressant story men återigen, dom verkar vara överambitösa och det kan sätta käppar i hjulet

1
Skriv svar