Ny information om Dark Sectors onlineläge

Robot
Medlem
Ny information om Dark Sectors onlineläge

Varför inte ge kärlek till båda plattformarna?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas det kommer demo , för spelet verkar ju kul


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Av döma från de första recensionerna så har spelet blivit totalsågat. Inte så konstigt då det är utvecklarna av Pharia...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Om jag hade en PS3 så skulle jag inte bry mig. Jag hatar quick match funktionen, använder den aldrig. Rankade matcher klarar man sig ju också utan

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Av döma från de första recensionerna så har spelet blivit totalsågat. Inte så konstigt då det är utvecklarna av Pharia...

Eh.. recensioner? where? hittar inget på metacritic eller via google, bara nån australiensisk zigenar-recension där de recenserar en beta eller nått. Men, spelet verkar lovande iaf, ge oss ett demo!

Medlem
Skrivet av cribban:
Skrivet av redmac:

Av döma från de första recensionerna så har spelet blivit totalsågat. Inte så konstigt då det är utvecklarna av Pharia...

Eh.. recensioner? where? hittar inget på metacritic eller via google, bara nån australiensisk zigenar-recension där de recenserar en beta eller nått. Men, spelet verkar lovande iaf, ge oss ett demo!

Skulle ha haft singular där och inte plural tänkte främst på gamereactor men jag bör nog inte ta dem allt för seriöst...de är ju trots allt en skamfläck bland speltidningarna, tycker jag i alla fall.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sen så är väl 6/10 knappast en riktig sågning.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Varför inte ge kärlek till båda plattformarna?

För att man betalar för live och då hjälper MS utvecklarna på traven litet mera ?

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Sen så är väl 6/10 knappast en riktig sågning.

Med tanke på att Dark Sector ska vara hög budget spel tycker jag det är en sågning. Dock är betyg 6/10 vanligtvis godkänt betyg men med tanke på hur hypat spelet är känns det som att det är en sågning. men det får var och en avgöra förstås.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

HAHA i sann Nelsonanda

Medlem
Skrivet av redmac:

Av döma från de första recensionerna så har spelet blivit totalsågat. Inte så konstigt då det är utvecklarna av Pharia...

Vart hittar du dom recensionerna?

Finns då ingen på Gamereactor som du sa.

1
Skriv svar