DICE om Battlefield Heroes systemkrav

Robot
Medlem
DICE om Battlefield Heroes systemkrav

Var ju inga fel precis även om har 200 gånger så bra dator som krävs. Givet köp!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Min dator klarar sig precis :).

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Var ju inga fel precis även om har 200 gånger så bra dator som krävs. Givet köp!

Varför köpa nåt som kostar gratis?

Medlem

rolig kommentar av Tommy_h. 'Givet köp!' . hihi det är ju gratis. Helt klart ska det laddas ner dock!

Sweet!:D


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem
Medlem

Hoppas det kommer att funka på mitt integrerade Intel 945GM. Kortet har svikit mig så många gånger förut.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Älskade BF:H trailern:

- You don't go to the shop
- You don't enter your credit card details
- You don't download it from Bittorrent (gratisreklam ThePiratebay)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Medlem
Skrivet av darkthunder:

Älskade BF:H trailern:
- You don't download it from Bittorrent (gratisreklam ThePiratebay)

jag kommer dock ladda ner det från bittorrent ialla fall. även om det inte är från piratebay. Bittorrent garanterar hastighet på populära filer.

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av darkthunder:

Älskade BF:H trailern:
- You don't download it from Bittorrent (gratisreklam ThePiratebay)

jag kommer dock ladda ner det från bittorrent ialla fall. även om det inte är från piratebay. Bittorrent garanterar hastighet på populära filer.

Eller bara för att jävlas?

Medlem

Verkar som spelet är något som startas igång ifrån deras Hemsida, så tror inte att man behöver ladda ner nånting.

Medlem

de lär ju endå har rätt snabba servrar att ladda ner klienten från endå ... så man orkar inte fibbla med torrents endå tror jag

Medlem

Vilken höjdare detta kommer bli på jobbet (after hours ofc)

Medlem

Najs att kunna köra ett spel i 1920x1200 med högsta på allt och ändå ha uberfet fps.

Medlem

Detta kombinerat med att det är "gratis"... bra jobbat Dice!

Medlem

Haha måste vara morgontrött trodde att det stod 512MB i Grafikkort som minimum.

Medlem

Gb = gigabit, Mb = megabit

Folket på Dice borde ju känna till detta...

Medlem
Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Var ju inga fel precis även om har 200 gånger så bra dator som krävs. Givet köp!

intressanta specc det måste bli 200Ghz med 102400MB i ram och ett grafikkort med 12800MB grafik minne...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nice. Det pratas om en större beta innan release. Man kan ju hoppas att man får plats i den!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Tommy_h:

Var ju inga fel precis även om har 200 gånger så bra dator som krävs. Givet köp!

intressanta specc det måste bli 200Ghz med 102400MB i ram och ett grafikkort med 12800MB grafik minne...

Han kommer springa 200ggr så fort som alla andra och vara 200ggr fetare än alla andra...

[Edit: typo..]

Medlem

kommer detta spel fyllas med reklam a la EA?

Medlem
Skrivet av _spike_:

kommer detta spel fyllas med reklam a la EA?

Ingen "In game" reklam.

Från Wikipedia:

Citat:

Play 4 Free" model, which will see the game released for free with revenue generated from advertising and micropayments.

Advertisements will appear on the website and the 'front-end' of the game although none will appear in-game, while micropayments may be made for additional items to customize the appearance of players' avatars without any gaming advantage.

Medlem
Skrivet av Apkatt:

Gb = gigabit, Mb = megabit

Folket på Dice borde ju känna till detta...

Med Gb el. Mb menas oftast Gigabyte, Megabyte.

När man pratar om bit skriver man oftast ut "bit"
t.ex. Mbit el. Kbit, eller när man pratar om hastighet skrivs det som Mbps/Kbps. Då är det också "bit" som benämns.

Det är banorna man bör tänka i, även om det korrekta sätten att förkorta benämningarna egentligen är t.ex:

KB el. kB = Kilobyte
kb el. k = Kilobit

Inaktiv

Systemkraven är ju så bra! Alla tre datorer i huset kommer klara spelet utan problem.

Så det blir jag på ena datorn, brorsan på andra... Sedan får jag väl binda fast min jobbiga lillasyster vid den tredje, avinstallera the sims och tvinga henne att börja spela med!

Medlem
Skrivet av heli:

Systemkraven är ju så bra! Alla tre datorer i huset kommer klara spelet utan problem.

Så det blir jag på ena datorn, brorsan på andra... Sedan får jag väl binda fast min jobbiga lillasyster vid den tredje, avinstallera the sims och tvinga henne att börja spela med!

Bara säga att det är en ny slags SIMs, online, vackrare och roligare. Massor med social interaktion som t.ex. kärlek (healing av lagmedlemmar), hat (döda fiender) och vänskap mellan lagmedlemmar.

Medlem

Det här kommer bli så jävla bra.

Medlem

Detta funkar ju fasen te min laptop kommer bli de ända spel ja spelar på den då=)

123
Skriv svar