Xbox 360 kraftigt prissänkt nu på fredag

Robot
Medlem
Xbox 360 kraftigt prissänkt nu på fredag

fan va gött nu kanske man får några man känner IRL att lira med

Inaktiv
Skrivet av 3lue3ird:

fan va gött nu kanske man får några man känner IRL att lira med

Bra sagt, har suttit och varit sur nu i veckan för att jag precis köpte en Elite. Men du har så rätt så


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Ett försök att få tillbaka folk efter HD förlusten?:)

Medlem

Ojojoj! Sanslöst prisvärt!!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Får hoppas att Nintendo äntligen kommer tvingas att sänka priset.

Inaktiv

weei..då kanske man skulle köpa en xbox till så man kan spela online

Medlem

Nja, tycker att X360 är alldeles för billig nu.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Avstängd

Antagligen...

Inaktiv

Jinx: hehe bannad?

har inte orkat googla efter vad dom olika versionerna är, men jag ska ha GTAIV när det kommer så då räcker det väl med en Arcade version? jag orkar inte med Live o annat skit jag vill endast spela GTAIV o kunna spara saves

skulle jag nu behöva mer minne i framtiden räknar jag med att kunna köpa en svindyr "xbox USB disk" eller ett minneskort?

Inaktiv

Ska du lira de "expansions" som släpps på live så måste du ha en hårddisk. Alltså premium. Men skiter du i det så kör på arcade.

_78
Medlem

sånt här händer ta mig fan alltid när man nyss köpt ngt!


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Det är ju toppen! Go Xbox 360

Inaktiv

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av anon_38597:

Ska du lira de "expansions" som släpps på live så måste du ha en hårddisk. Alltså premium. Men skiter du i det så kör på arcade.

aha du menar extragrejerna som ska komma till xbox 360 för gta? ...hmm då kanske jag behöver en hårddisk iaf

jaja har tid att tänka på den saken iaf, tack för svaret!

Medlem

Snart går nog Microsoft med back om dom fortsätter så här.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Wohooo!!!! Tacka gudarna att jag inte köpte 360 när assassins creed släpptes !!! GO XBOX I LOVE YOU!!!

Medlem

oj då... blir ju nästan sugen men väntar nog ett tag till ändå haha


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av WaltX:

Nja, tycker att X360 är alldeles för billig nu.

Hur kan något vara för billigt?

Medlem

Hm... Nästan att man kan köpa en nu. Väntar nog ett tag till.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Hm... Nästan att man kan köpa en nu. Väntar nog ett tag till.

på att den blir gratis lr?


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:

Snart går nog Microsoft med back om dom fortsätter så här.

Nej, kostnaden för att tillverka Xbox 360, Wii, Playstation 3 sjunker med tiden.

Prissänkningar kanske betyder att de tjänar mindre per enhet men de säljer en större volym. Om fler personer har 360's så finns det fler personer som kan köpa spel vilket gör det mer attraktivt för utvecklare att utveckla spel till 360.

oan
Medlem

darn! och jag som införskaffade en i julas...

Inaktiv

Intressant.. Nu ökar nog försäljningen.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Blir nog dags att köpa en låda snart.. är det någon som vet ifall det fungerar bra att koppla till 24" TFT skärm med HDMI?

Inaktiv

blir till att kolla elgigantens och mediamarkts hemsidor på fredag kväll då och se vem som pressat priset mest,
och sen åka in på lördag och skaffa en 360.

Medlem

kändes självklart att dom skulle sänka, PS3an kostade bara cirka 600 mer vad jag förstår och man får bra mycket mer för pengarna om man köper en PS3. Nu känns det mer even.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Tycker de borde sänka Wii med en tusenlapp och ps3 också. Det är ju spelen man tjänar mest cash på liksom

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Snart går nog Microsoft med back om dom fortsätter så här.

själva xbox delen av ms ligger väll fortfarande back på en hel del pengar.
men dom har så mycket pengar så dom kan köra på och dumpa priser tills dom andra inte kan hänga med längre.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Fundrar fan på att köpa en igen, ägde en tidigare som bara stod och samlade damm, men vafan de finns ju några exklusiva titlar jag så gärna vill pröva :P, är annars absoult inget konsolfan.

123
Skriv svar