Operation Flashpoint 2 plåtat

Medlem
Operation Flashpoint 2 plåtat

Screens?! O.O


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Asså graffen är helt sjukt nice ! DIRT motorn visar vad den går för

Medlem

ingame ?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det där är ju knappast in-game, ser mer ut som mellansekvenser.

Medlem

Concept art.

Men jag ser fram emot uppföljaren till den bästa soldatsimulatorn någonsin. ArmA var direkt ingenting att hänga i granen.

Medlem

Fan, hade nästan glömt bort Operation Flashpoint 2. Riktigt najs bilder också!

Medlem
Medlem

Concept art bilder.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det lar inte vara ingame, liknar deras forrenderade video dom releasade natt ar sen. But who knows..

Knappast ingame va?

Skrivet av sniff:

bra att de utvecklar sin teknologi, men är det inte dags att de upptäcker post-effekter, estetik och en stämningsfull atmosfär snart?

Inaktiv

fanns väll ingame bilder för snart 2 år sen från detta..
typ stört gammla så klart men endå

gubbarna såg ut som oompa-loompas typ..

men mjo, flashpoint var väll typ bästa soldatsim ever

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av sniff:

bra att de utvecklar sin teknologi, men är det inte dags att de upptäcker post-effekter, estetik och en stämningsfull atmosfär snart?

Posteffekter (en del) har de i alla fall ;D

Medlem

Måste bara älska utvecklare, om de nu inte kan visa något vettigt, utan bara concept art. kan de ju lika gärna ge fan i det. Rita är det ju rätt många som kan...

Sen gillar jag verkligen att codemasters skall göra en uppföljare på ett spel som enligt min mening redan fått en uppföljare. Armed Assault. jag förstår inte riktigt varför man vill göra ett spel bara för att man råkar äga rättigheterna till namnet.

Flashpoint 2 är lika lite en uppföljare till flashpoint. som farCry2 är till farcry. farcry har ju åxå fått sin "uppföljare" crysis!

Tröttsamma utvecklare som vill tjäna pengar på andras framgång på grund av att de har rättigheterna till titeln är ju nått vi gamers skulle bojkotta anser jag.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Knappast ingame , ser mer ut som en render piffad till i photoshop eller nåt.

Ge oss riktiga bilder istället.

Skrivet av nudelsdesign:

Måste bara älska utvecklare, om de nu inte kan visa något vettigt, utan bara concept art. kan de ju lika gärna ge fan i det. Rita är det ju rätt många som kan...

Sen gillar jag verkligen att codemasters skall göra en uppföljare på ett spel som enligt min mening redan fått en uppföljare. Armed Assault. jag förstår inte riktigt varför man vill göra ett spel bara för att man råkar äga rättigheterna till namnet.

Flashpoint 2 är lika lite en uppföljare till flashpoint. som farCry2 är till farcry. farcry har ju åxå fått sin "uppföljare" crysis!

Tröttsamma utvecklare som vill tjäna pengar på andras framgång på grund av att de har rättigheterna till titeln är ju nått vi gamers skulle bojkotta anser jag.

Det är ju skillnad på "spirituella uppföljare" (vilket också är en sjukt löjlig marknadsföringsterm man använder för att försöka surfa vidare på en gammal succe) och riktiga uppförljare.
Crysis och ARMA är knappast uppföljare bara för att de bygger på gamla koncept som utvecklarna upptäckt att de kan genomföra väl.

Medlem

Visa några fräscha ingame bilder eller strunta i det helt och hållet !

Medlem

Rätt snygg concept art.

Medlem

Det ser ju bra ut iallafall... frågan är ju hur det blir som spel?

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Måste bara älska utvecklare, om de nu inte kan visa något vettigt, utan bara concept art. kan de ju lika gärna ge fan i det. Rita är det ju rätt många som kan...

Sen gillar jag verkligen att codemasters skall göra en uppföljare på ett spel som enligt min mening redan fått en uppföljare. Armed Assault. jag förstår inte riktigt varför man vill göra ett spel bara för att man råkar äga rättigheterna till namnet.

Flashpoint 2 är lika lite en uppföljare till flashpoint. som farCry2 är till farcry. farcry har ju åxå fått sin "uppföljare" crysis!

Tröttsamma utvecklare som vill tjäna pengar på andras framgång på grund av att de har rättigheterna till titeln är ju nått vi gamers skulle bojkotta anser jag.

Jag håller med dig, men dessvärre sög Armed Assault riktigt hårt, iallafall på min dator. Miljader med buggar och det flöt inte på alls, därför hoppas jag nu istället på Operation Flashpoint 2 (då jag inte har några stora förhoppnigar på ArmA 2)

Det blir lite som en andra chans för "spelserien" men skulle OF2 också floppa så blir jag ledsen. Älskade verkligen ettan!

Medlem

Skitsamma om det är en "sann upföljare" eller inte jag hoppas på ett bra spel.

Bilderna känns ganska meningslösa eftersom de knappast visar på hur spelet kommer se ut ingame men å andra sidan vet ju alla om hur det ligger till nuförtiden.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

OpF 1 med grafik som Crysis... då behöver man inget mer.

Medlem

hoppas dom gör en mer värdig uppföljare till OFP än vad Arma är

jag väntar med spänning på både OFP2 och Arma2, dock så tror jag Arma2 kommer vara sämre då det verkar som att dom började utveckla det för tidigt efter ArmA1

Medlem

Tror faktiskt detta inte är concept art. kolla noga på marken och på delar i bilderna, ser formning av polygoner rätt bra där och AF på marken. tor det är in-engine bilder fast redigerade med lite blur effecter och färgjusteringar.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

hoppas dom gör en mer värdig uppföljare till OFP än vad Arma är

jag väntar med spänning på både OFP2 och Arma2, dock så tror jag Arma2 kommer vara sämre då det verkar som att dom började utveckla det för tidigt efter ArmA1

För tidigt efter? Dom började ju med Arma2(game2) innan Arma1.
Arma skulle bara vara ett lite uppgraderat OFP:elite, men det blev mer än det. Arma2(game2) är ju egentligen den riktiga uppföljaren.

Medlem
Skrivet av MB?:

Tror faktiskt detta inte är concept art. kolla noga på marken och på delar i bilderna, ser formning av polygoner rätt bra där och AF på marken. tor det är in-engine bilder fast redigerade med lite blur effecter och färgjusteringar.

Tror de ska vara renderade med vissa ingame modeller.(inte in engine)

Medlem
Skrivet av Bush:
Skrivet av MaLiBu:

hoppas dom gör en mer värdig uppföljare till OFP än vad Arma är

jag väntar med spänning på både OFP2 och Arma2, dock så tror jag Arma2 kommer vara sämre då det verkar som att dom började utveckla det för tidigt efter ArmA1

För tidigt efter? Dom började ju med Arma2(game2) innan Arma1.
Arma skulle bara vara ett lite uppgraderat OFP:elite, men det blev mer än det. Arma2(game2) är ju egentligen den riktiga uppföljaren.

jag menade att dom började för tidigt att utveckla en ny uppföljare, lite trött efter jobbet

ja om det är som du säger så låter det bra, hursomhelt så har vi två soldatsim som troligvis kommer släppas denna år

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Flashpoint 2 är lika lite en uppföljare till flashpoint. som farCry2 är till farcry. farcry har ju åxå fått sin "uppföljare" crysis!

Tröttsamma utvecklare som vill tjäna pengar på andras framgång på grund av att de har rättigheterna till titeln är ju nått vi gamers skulle bojkotta anser jag.

Jag håller verkligen inte med. Om ett spel är bra så ska man köpa det, skitsamma om det är utgivarna som tagit rollen som utvecklare. Förstår inte varför man skulle vilja bojkotta ett spel bara för att det inte är utvecklarna av originalet som utvecklar det kommande spelet. Bara dom gör ett bra jobb så är det väl lungt.

Jag tycker Far Cry 2 ser ut att bli riktigt intressant och som det ser ut nu så lär jag köpa det när det släpps fast än det inte utvecklas av Crytech.

Gillar verkligen concept art bilder. Dessa två bilder var dock väldigt ointressanta även om dom kanske inte riktigt är concept art.

Tycker dock t ex Kane & Lynch hade jävligt sköna concept art bilder.

Medlem

tycker arma var sånt skit ändå störde mig som fan på att fienderna visste direkt var du var även om du sköt med en silenced sniper 100 ljusår bort

12
Skriv svar