19.43 Pip!

Medlem
19.43 Pip!

Eller som man kanske borde ha kallat inlägget Battlefield 1943. Men vad skoj skulle det ha varit? Inte ett dugg!

Har spelat detta underbara lir och fått massor av retrokickar i mage och hjärna. Så redan nu önskar man att det fanns mera banor till spelet och det hoppas jag att det kommer. För vem kan nöja sig med 4st banor som loopar sig i hög takt. Men aja, nu är det dags för mina tankar om spelet.

1942 har varit grymt sedan man fick se introfilmen till det, då nöjt man och tittade om och om igen på klippet. Så himla coolt med pansarvagnarna i början och det epic ending med Ubåten. Nu så finns det inga ubåtar i 1943 men det är inget man saknar. när man väll tänker på det så är det inte så mycket fordon i 1943 som man saknar som fanns i 1942. När man kommer till hur banorna ser ut så blir man nostalgisk man känner igen dom så väll och det är riktigt grymt, och tack vare Frostbite-motorn så blir allting bara bättre. I slutet av varje karta (förutom Coral Sea) så kan man se förödelsen som troligen finns i varje by, och det känns riktigt härligt att se. Samt så har vi ljudet i spelet som är riktigt bra, man hör varje skott och planen som susar förbi känns verkliga så man kan nästan tro att man var där.

Så om ni inte har skaffat detta spel än till 360:n eller Ps3:an så ta och gör det nu! nuuuue! har du skaffat det än? aja.. man ser fram emot att få se mera uppdateringar till 1943. Kanske lite ökenbanor tro? det skulle vara något minsann.

Hittade ingen bra battlefield bild.

#blogg

Medlem
19.43 Pip!

Mjo, fast jag saknar nog APC'erna lite. Dock inte på dessa banor. Dock saknar jag verkligen en riktig stridsvagnsbana i stil med Coral Sea. 8-10 Stridsvagnar per sida och eventuellt flygplan, lite öppna fält med små kullar och täta skogspartier där man kan smyga in sin tank eller gömma inf. Skulle vara sjukt episkt i Frostbite och se 8+ stridsvagnar rulla över en kulle och skjuta på de 8+ som kommer från andra hållet.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Du tänker på nån Aberdeen kanske? Jag måste vänta tills det kommer till PC men jag skulle ändå vilja ha så många orginalbanor som möjligt.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Du tänker på nån Aberdeen kanske? Jag måste vänta tills det kommer till PC men jag skulle ändå vilja ha så många orginalbanor som möjligt.

Ja fast Aberdeen saknar skog


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar