Trailer: The Bourne Conspiracy

Inaktiv
Trailer: The Bourne Conspiracy

Hand to hand verkar hur tufft som helst:D

Medlem

grymt:)
synd att man inte har ett ps3 då:(


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ser väldigt bra ut! Köpte Bourne trilogin idag btw.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ser lovande ut.

Medlem

Nej, såg inte alls bra ut, och tror knappast allt kommer bli så bra som de sa i trailern.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det här kan bli första bra film>spel spelet

Medlem

Får man se lite gameplay också eller skall de verkligen försöka få mig att tro att det där inte var cutscenes?

Medlem
Skrivet av Guding:

Får man se lite gameplay också eller skall de verkligen försöka få mig att tro att det där inte var cutscenes?

du skojar var? jag tyckes mig se mycket som såg att vara gameplay. bara för man inte ser HUD så betyder det nödvändigtvis inte att det är en cutscene.

Medlem

Första film>spel-spelet som faktiskt kan bli riktigt jäkla bra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Första film>spel-spelet som faktiskt kan bli riktigt jäkla bra.

Chronicles of Riddick.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Första gången när jag såg detta spel verkade det tufft.. Nu så verkar det inte lika tufft längre. Sedan så är Bourne riktigt tråkig filmserie. =/

Medlem

Bara jag som tycker det ser kasst ut?

"Bourne has the unique skill to transform everyday objects into a lethal weapon"

unique skill? yea right...

Medlem

I kulturvärlden ja, hittills har ingen film haft en karaktär som mer eller mindre enbart använt sig av vardagliga saker som vapen, och ABSOLUT ingen spion.

Fan, folk är alldeles för neggo nuförtiden, bara hat överallt.
Och hur kan man tycka att bourne är en tråkig spelserie? Det är ju de bästa siponfilmer som gjorts NGNSIN, ok att man kanske inte gillar den genren men då ska man inte uttala sig om de filmerna öht.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ser riktigt bra ut, jag kommer garanterat köpa det. Älskar spel med filmiska cutscenes. Love riddick!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Inaktiv

Ser väldigt bra ut tycker jag! Älskar filmerna riktigt mycket. Blir ett klart köp för min del

Medlem

Första film-spelet som kan bli ganska bra?

1
Skriv svar